رفع مشکلات و نیازهای بانوان شهر قزوین یکی از اصلی ترین اولویت های شورای پنجم است

رفع مشکلات و نیازهای بانوان شهر قزوین یکی از اصلی ترین اولویت های شورای پنجم است

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ در این نشست که با حضور کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین و تعدادی از مدیران موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد اجتماعی مناطق سه‌گانه شهر قزوین برگزار شد، سیده منیره قوامی، رئیس کمیته‌ی بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین در کنار موسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش می‌کنند تا ضمن شناسایی مشکلات و نیازهای اولیه بانوان شهر قزوین در راستای کاهش و رفع آن موثر عمل کنند.

وی افزود: در گام نخست دسته‌بندی و اولویت‌بندی مشکلات بانوان در قالب طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی نیز پروژه‌های اجرایی ازجمله برنامه‌های پیش روی شورای پنجم است.

قوامی با اشاره به‌ضرورت عملیاتی شدن طرح بانویار در شهر قزوین تصریح کرد: بانویار طرحی است با رویکرد دریافت نظرات، پیشنهادات و مطالبات بانوان شهر قزوین که می‌توانند با حضور در محلی بانام شهربانو به بیان مشکلات و نیازهای اولیه شهروندی و ارتباط مستقیم با مسئولین بپردازند.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر ضرورت حمایت از مشاغل خانگی در سال رونق تولید خاطرنشان کرد: با تشکیل بازارچه‌های دائمی پارک‌های سطح شهر به‌منظور عرضه محصولات باکیفیت تولیدشده از سوی بانوان شاغل در منازل می‌توان در مسیر تقویت خوداشتغالی و بهبود معیشت شهروندان حرکت کرد.

در ادامه عباس کشاورز صفیئی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: به پیشنهاد شورای اسلامی شهر قزوین، طرح نیازسنجی مشکلات بانوان شهر قزوین در مدیریت مطالعات و پژوهش این معاونت کلید خورد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین افزود: در گام نخست با دعوت از بانوان فعال در مناطق سه‌گانه شهر قزوین نسبت به دریافت نظرات و پیشنهادات و احصاء مشکلات بانوان محلات و مناطق شهری اقدامات لازم صورت پذیرفت و در ادامه خروجی این پروژه مطالعاتی و پژوهشی در قالب طرح عملیاتی به شورای اسلامی شهر قزوین تحویل خواهد شد.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات