استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای پیشبرد طرح داناب

استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای پیشبرد طرح داناب

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: دانشگاهیان با شناسایی چالش ها و ارائه راهکار مناسب در شهرستان های پایلوت استان تهران می توانند در پیشبرد اهداف و برنامه های طرح ملی داناب مثمر ثمر واقع شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، جواد اسدی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) ، دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران با همکاری روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران به منظور فرهنگسازی و ارتقای آگاهی های عمومی و همچنین ارتقا سواد آبی با محوریت کتاب " انسان و محیط زیست" نسبت به برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی با مسئولان جهاد دانشگاهی تهران، علامه طباطبایی و الزهرا برای تداوم اجرای طرح داناب در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اقدام نمود.

وی با اشاره به نقش مهم معلمان در امر آموزش گفت: طرح داناب از سالیان قبل برای مقاطع هفتم، هشتم و نهم که دوره اول متوسطه در نظام آموزشی جدید محسوب می شود، آغاز شده و در ادامه با تدوین کتاب "انسان و محیط زیست" برای مقطع یازدهم تکمیل شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط با مباحث مدیریت مصرف آب تصریح کرد: دانشجویان این مقاطع می توانند با فعالیت در حوزه مدیریت مصرف آب و همچنین فرهنگسازی از حمایت های پیش بینی شده در قانون در چارچوب دستورالعمل های وزارت نیرو بهره مند شوند.

وی ادامه داد: به منظور جلب حداکثر مخاطبان و مشارکت هرچه بیشتر آنان باید آموزش های الکترونیکی مورد توجه قرار گیرد که در این راستا می توان نسبت به تدوین و تولید نرم افزارهای آموزشی در ارتباط با ارکان و چارچوب طرح داناب اقدام شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای فرهنگسازی و آموزش مبانی مدیریت مصرف به دانش آموزان گفت:  با توجه به تعداد زیاد دانش آموزان و محدودیت زمانی در انتقال مفاهیم مدیریت مصرف وجود دارد، درصددیم تا با تهیه برنامه و مسابقات جذاب تلویزیونی نسبت به اطلاع رسانی و آموزش دانش آموزان اقدام شود.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به جلسات برگزار شده با جهادهای دانشگاهی واقع در تهران مقرر گردید  این نهاد علمی برنامه های پیشنهادی و عملیاتی خود را جهت بررسی نهایی به دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران ارسال نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات