برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب شرکت آبفار گلستان تشریح شد

برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب شرکت آبفار گلستان تشریح شد

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA

عناوین و برنامه های هفته صرفه جویی در مصرف آب از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان یکم تا هفتم تیرماه هفته صرفه جویی در مصرف آب نامگذاری شده از این رو اسامی روزها و برنامه‌های هفته صرفه جویی با موضوعیت و اهداف مدیریت مصرف از سوی این وزارت نیرو و شهرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هرساله اعلام می شود.

بر همین اساس رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان اول تیر ماه را روز «مدیریت مصرف آب و انرژی و خانواده» عنوان کرد و افزود: هدف از انتخاب این نام فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش بانوان در اصلاح الگوی مصرف می باشد.

ولی ا.. ساور افزود: روز یکشنبه دوم تیرماه « مدیریت مصرف آب و انرژی، افکار عمومی و رسانه» نامگذاری شده است.

وی استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی را هدف نامگذاری این روز دانست و اضافه کرد: سومین روز از هفته صرفه جویی « مدیریت مصرف آب و انرژی، صنعت، معدن، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی» نامگذاری شده است.

به گفته ساور، تبیین نقش تولیدکنندگان تجهیزات کاهنده مصرف در توسعه فناوری‌های کاهنده مصارف آب و انرژی ، تشریح ضرورت توسعه صنایع و بهره‌‌برداری از معادن متناسب با ظرفیت‌های منابع آبی و انرژی کشور و تبیین نقش سازمان‌ها و موسسات در اعمال رویه‌های صحیح مصرف آب و انرژی در تاسیسات و ساختمان از اهداف نامگذاری این روز به شمار می رود.

وی نام چهارمین روز از هفته صرفه جویی را «مدیریت مصرف آب و انرژی، غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست» عنوان کرد و ادامه داد: تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی و تشریح نقش منابع طبیعی در توسعه اقتصادی جوامع و ضرورت حفظ محیط زیست برای بقا و تداوم تمدن بشری اهداف نامگذاری این روز است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان خاطر نشان کرد: « مدیریت مصرف آب و انرژی، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین» عنوانی است که برای پنجمین روز از این هفته انتخاب شده است.

به گفته وی، تشویق و ترغیب دستگاه‌های خدمات‌رسانی شهری و روستایی به کاهش مصارف آب و انرژی ، تشویق و ترغیب مردم و خیرین برای سرمایه‌گذاری به منظور توسعه و بهبود زیرساخت‌های تولید و انتقال و توزیع آب و انرژی و ترویج فرهنگ وقف برای اجرای طرح‌های آب، فاضلاب و برق اهداف نامگذاری این روز بوده است.

ساور عنوان ششمین روز از هفته صرفه جویی را « مدیریت مصرف آب و انرژی، اقتصاد و حقوق شهروندی» دانست و تصریح کرد: تشریح ارزش اقتصادی آب و برق ، تشریح نقش و ارزش اقتصادی کاهش مصرف در حفظ منابع و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و تبیین وظایف و تکالیف شرکت‌های آب و برق نسبت به مشترکین (مردم) اهدافی است که از نامگذاری این روز دنبال می شود.

وی انتخاب هفتمین روز از این هفته، با نام «مدیریت مصرف آب و انرژی و آموزه‌های دینی» را مناسب خواند و اضافه کرد: تبیین اهمیت صحیح مصرف کردن و پرهیز از اسراف از منظر تعالیم دینی و معرفی شیوه‌های صحیح مصرف با اتکا به تعالیم دینی از موارد مهم معنوی است که به عنوان اهداف مورد نظر ما در نامگذاری روز پایانی این هفته انخاب شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات