تخصیص ۲۸۲ متر مکعب آب به واحدهای صنعتی و خدماتی در اسلامشهر

تخصیص ۲۸۲ متر مکعب آب به واحدهای صنعتی و خدماتی در اسلامشهر

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدرضا گیتی‌پژوه" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: آب مورد نیاز واحدهای صنعت و خدمات به‌رغم تمامی محدودیت‌های منابع آبی منطقه در راستای توجه به سیاست‌های توسعه اقتصادی، رونق تولید ملی و تسهیل ایجاد اشتغال پایدار تامین می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم آب گلوگاه صنعت و خدمات در منطقه باشد، تصریح کرد: در همین راستا طی سال گذشته ۹ مورد تخصیص برای واحدهای صنعت و خدمات جهت ایجاد رونق تولید و کمک به اشتغال‌زایی در شهرستان به میزان ۲۸۲ متر مکعب اعطا شده است.
مدیر امور منابع آب اسلامشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ متر مکعب آب به واحدهای صنعتی و خدماتی تخصیص یافته است، گفت: علاوه بر آن نیز ۱۰ مورد دیگر به ظرفیت ۱۶۶ متر مکعب در کمیته تخصیص در حال پیگیری است تا پس از طی مراحل قانونی به متقاضیان ابلاغ شود.
گیتی‌پژوه ادامه داد: در حال‌حاضر و در راستای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و کمک به توسعه واحدهای خدماتی و صنعتی تعداد هشت مورد درخواست به امور منابع آب اسلامشهر ارسال شده که پرونده متقاضیان در حال بررسی و تکمیل است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب اسلامشهر ضمن حفظ و حراست از منابع آب از هیچ کوششی در جهت تامین منابع آب مورد نیاز واحدهای صنعتی و خدماتی دریغ نمی‌کند و اجازه نخواهیم داد که این واحدها از حیث کمبود آب دچار چالش شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات