طراحی، ساخت و نصب دستگاه بتن سازی B.P.T به دست متخصصان سازمان عمران

طراحی، ساخت و نصب دستگاه بتن سازی B.P.T به دست متخصصان سازمان عمران

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از طراحی، ساخت و نصب دستگاه بتن سازی B.P.T  به دست متخصصان توانمند این سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس شکوهیان با اشاره به اهمیت تجهیز کارگاه  دستگاه بتن سازی به منظور تامین بتن مورد نیاز عملیات های اجرایی پروژه افزود: در راستای کاهش هزینه‌های تجهیز کارگاه، از سوی نیروهای فنی سازمان عمران، این دستگاه را با هزینه ای در حدود ۴۰ میلیون تومان طراحی، ساخته و نصب کردند که با این اقدام، بالغ بر۲۰۰میلیون تومان درخرید دستگاه در بازار و تجهیز کارگاه صرفه‌جویی شده است.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز افزود: دستگاه بتن سازی B.P.T، با ظرفیت ساخت بتن به میزان ۲۰ متر مکعب در ساعت، سیلوی ذخیره سیمان با ظرفیت ۴۰ تن و دو عدد سیلوی ذخیره مصالح سنگ دانه به گنجایش ۱۴ متر مکعب در فضایی به مساحت ۷۲ متر مربع ساخته شده است.
وی با اشاره به نبود مکان مناسب برای تجهیز کارگاه پروژه ‌های عمرانی و زیربنایی کلان شهرها افزود:  باید طراحی‌های ویژه‌ای به منظور کم کردن ابعاد ماشین‌آلات به‌ ویژه دستگاه‌های تولید بتن انجام گیرد.
رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، با استفاده از تجربه و تخصص نیروهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز طراحی، ساخت و نصب دستگاه بتن سازی (B.P.T) دستگاه تمام اتوماتیک تولید بتن در محل کارگاه پروژه ایستگاه۹ خط ۲ قطار شهری شیراز صورت گرفت.
شکوهیان در پایان ضمن تقدیر از متخصصان توانمند سازمان عمران ابراز امیدواری کرد در آینده نیز خودباوری و خودکفایی در بخشهای مختلف شهرداری شیراز تداوم داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات