هدف شورای پنجم، کسب رضایتمندی شهروندان شریف شهر اراک است

هدف شورای پنجم، کسب رضایتمندی شهروندان شریف شهر اراک است

دکتر فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک ،روز ملی صنایع دستی ،روز جهانی مبارزه با کار کودکان و روز جهانی اهدای خون، را تبریک گفت.
وی در خصوص پل میدان شریعتى که به تازگى مورد بهره بردارى رسیده عنوان نمود:باید پذیرفت این پل داراى اشکالاتى در قسمت هایى مانند ورودى هاى کوی گردو و رودکى مى باشد و این ایرادات مربوط به طراحى اولیه این پل در زمان شروع این پروژه بوده و شورای پنجم در زمان شروع بکار، با وضعیت نیمه کاره پل که مایه عذاب شهروندان و گره ترافیکى شده بود مواجه بود و در این راستا با وجود همه محدودیت ها و کمبودهاى مالى توانستیم محور اصلی پل را به مرحله بهره بردارى شهروندان برسانیم.
وی خاطر نشان کرد: در صورت امکان هم درصدد مشکلات پل خواهیم بود و تا پایان مرداد ماه در ابتدا و انتهاى پل شریعتى دو پل جهت عبور عابرین پیاده احداث خواهد گردید.
دکتر فلک افلاکی گفت: پروژه پل ورزش تا یک ماه آینده و پل علم الهدی نیز تا پایان مهرماه امسال مورد بهره بردارى شهروندان اراکى قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه به حضور دستفروشان غریبه در سطح شهر اراک اشاره کرد و خواهان ساماندهی دستفروشان و حل مشکل سد معبر در این کلانشهر گردید .
دکتر فلک افلاکی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در ادامه به تعرفه های دریافتی سازمان آرامستان در سال ۱۳۹۸ از مردم اشاره کرد و با بیان اینکه ،هدف شورای پنجم کسب رضایتمندی مردم شریف اراک می باشد، به گلایه مندی و نارضایتی مردم نسبت به این تعرفه ها اشاره کرد و اعلام نمود بازنگری در این تعرفه‌ها به نفع مردم انجام خواهد شد.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات