ضرورت توجه به اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی

ضرورت توجه به اثربخشی فعالیت‌های روابط‌عمومی

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "صدیقه ببران" گفت: توجه به افکار عمومی و تامین نیاز خبری آنان از رویکردهای مهم وزارت نیرو در حوزه روابط‌عمومی است و روابط‌عمومی شرکت آبفای استان تهران به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ این مجموعه می‌تواند نقش بزرگی در عملیاتی‌کردن این رویکرد داشته باشد.
وی افزود: منابع، امکانات و نیروی انسانی زمانی اثربخش است که میزان رضایت مردم از خدمات ما را بالا ببرد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با تاکید بر تقویت ارتباط موثر با رسانه‌ها گفت: سرعت عمل و اطلاع‌رسانی به‌موقع در زمان بحران‌ها بسیار مهم است و بی‌توجهی به این امر می‌تواند سازمان‌های خدمات‌رسان مانند آب و فاضلاب را با شرایط پیچیده‌ای مواجه کند.
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: اتفاقاتی که در روابط‌عمومی شرکت آبفای استان تهران رخ می‌دهد در جریان‌سازی حوزه فعالیت‌های روابط‌عمومی‌های شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور بسیار اثرگذار است.
"محمد خلیلی‌پیر" با اشاره به توان کارشناسی و مدیریتی شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطرنشان کرد: فعالیت‌های این شرکت با توجه به نوع خدمتی که در کلان‌شهری مانند تهران ارائه می‌شود از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
در آغاز  این نشست محسن پارسا مدیر روابط‌عمومی آبفای استان تهران با تشریح رویکردها و برنامه‌های کلان این دفتر گفت: کوشش ما این است که روابط‌عمومی پیشگامِ سازمان و به‌سوی حرفه‌ای‌ترشدن حرکت کند؛ زیرا در سازمانی مانند آب و فاضلاب که چارچوب فعالیت‌های آن فنی و مهندسی است، کار روابط‌عمومی که به حوزه علوم انسانی مرتبط‌تر است، سخت‌تر می‌شود و از این‌رو روابط‌‌عمومی نیازمند حرکت در مسیر علمی و استانداردهای جهانی با رویکرد بومی است.
پارسا تاکید کرد: ما در روابط‌عمومی آبفای استان تهران می‌کوشیم فعالیت‌ها را با مداقه جلو ببریم و در همین چارچوب توانسته‌ایم شورای سیاست‌گذاری روابط‌عمومی را تشکیل و فعالیت‌های مغفول در آن را احیا کنیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات