نقاط پیشرفته تهران از نظر قالیباف

نقاط پیشرفته تهران از نظر قالیباف

شهردار تهران سه‌شنبه شب در گفت‌وگوی ویژه شبکه دو سیما گفت: شمال شهر تهران توسعه‌یافته‌تر از جنوب شهر است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدباقر قالیباف همچنین اعلام کرد: غرب تهران نیز در مقایسه با شرق تهران به لحاظ شهری توسعه‌یافته‌تر است، اما با اقداماتی که در شهرداری شروع کرده‌ایم به زودی این فاصله بین شرق و غرب و جنوب و شمال از بین خواهد رفت.

شهردار تهران افزود: برای این کاهش فاصله اقدامات در شمال و غرب تهران را متوقف نخواهیم کرد، بلکه توسعه شهری غرب و شمال تهران را با همان سرعتی که در حال اجرا است پیش خواهیم برد، اما در جنوب و شرق سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را دو چندان می‌کنیم.

قالیباف همچنین در پاسخ به پرسش مجری خبر درباره میزان رضایت شهروندان از عملکرد او در شهرداری نیز گفت: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم وقتی به محله‌های مختلف سر می‌زدم اغلب مردم تندخویی می‌کردند و از وضعیت شهر ناراضی بودند و فقط تعداد معدودی می‌آمدند در گوش من تشکر می‌کردند، اما الان اغلب مردم در محله‌ها در مواجهه با ما اظهار رضایت می‌کنند و تعداد کمی هم درگوشی به من گله می‌کنند. شهردار تهران همچنین در این برنامه زنده، به صراحت از کم‌کاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت و تصریح کرد: اگر ظرفیت حمل‌ونقل شهری تهران بالا باشد، کسی حاضر نمی‌شود با خودرو شخصی تردد کند.

 

 

    نظرات