شناسایی تهدیدها و آسیب‌های احتمالی در سطح تبریز و اقدام لازم برای کاهش این مخاطرات

شناسایی تهدیدها و آسیب‌های احتمالی در سطح تبریز و اقدام لازم برای کاهش این مخاطرات

به گزارش شهریار ، محمدرضا قربانیان تبریزی در نخستین جلسه پدافند غیر عامل شهرداری تبریز اظهار داشت: همکاری همه دستگاهها در بحث پدافند غیر عامل ضروری است.

وی با تاکید بر این موضوع، خاطرنشان کرد: تبریز از لحاظ فعالیت گسلها و مخاطرات طبیعی از شهرهای حادثه خیز کشور به شمار می‌رود که لازم است با استفاده از پتانسیل کلیه ادارات سطح شهر و بر اساس دستورالعملهای صادره و نیز شناسایی آسیب ها و تهدیدات احتمالی، ایمن سازی محیطی لازم در این زمینه به عمل آید.

قربانیان تبریزی افزود: در این زمینه لازم است اصول پدافند غیر عامل در همه بخشها به طور کامل پیاده سازی شده  و نقاط ضعف و قوت احصاء، آسیب ها و تهدیدات احتمالی پیش رو شناسایی و با همکاری و هماهنگی تمامی دستگاههای مرتبط اقدامات لازم برنامه ریزی و عملیاتی شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز همچنین بر اطلاع رسانی مناسب در این زمینه و ارائه آموزشهای کاربردی مناسب برای همه همکاران شهرداری تبریز و نیز پیاده سازی اصول پدافند غیر عامل در پروژه های خدماتی و عمرانی تاکید کرد.

این جلسه با حضور محمدرضا قربانیان تبریزی، حسین آذرنیا سرپرست گروه برنامه ریزی بحران و پدافند غیر عامل شهرداری و نیز نمایندگانی از:  فرمانداری تبریز، سازمان آتش نشانی، هلال احمر، مرکز بهداشت شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، محیط زیست، پزشکی قانونی و سازمان بسیج در محل شهرداری تبریز برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات