ملی‌پوشان تیم فوتسال امید ایران تجلیل و برای حضور در مسابقات آسیایی  ...

ملی‌پوشان تیم فوتسال امید ایران تجلیل و برای حضور در مسابقات آسیایی ...

ملی‌پوشان تیم فوتسال امید ایران تجلیل و برای حضور در مسابقات آسیایی بدرقه شدند

در نشستی با حضور شهردار مشهد، ملی پوشان تیم فوتسال امید ایران تجلیل و برای حضور در مسابقات آسیایی بدرقه شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در این نشست که شب گذشته با حضور بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال امید ایران و جمعی از اعضای شورای شهر و چهره‌های برجسته فوتبال استان برگزار شد، ضمن آرزوی موفقیت در بازی‌های آسیایی برای تیم ملی فوتسال ایران گفت: امیدوارم اوقات خوبی را در شهر مشهد سپری کرده و با زیارت حضرت رضا(ع) روحیه خوبی برای شرکت در مسابقات فوتسال آسیا کسب کرده باشید.
وی افزود: امیدواریم به برکت امام رضا (ع) در بازی‌های فوتسال آسیا در تبریز با بازی‌های خوب، دل مردم را شاد کنید.
در ادامه این نشست احسان اصولی، رییس کمیسون فرهنگی و رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی نیز اظهار کرد: فصل گذشته شاهد تلاش ویژه‌ای در این رشته محبوب ورزشی بودیم و موفقیت تیم پدیده شهر خودرو، شاخص‌ترین دستاورد و ویترین این افتخار برای استان و شهر مشهد است.
وی اضافه کرد: این موفقیت و کسب سهمیه حضور در مسابقات پلی‌آف آسیا، ثمره حمایت و همدلی بوده که به منظور حمایت از این تیم شکل گرفت.
رییس کمیسون فرهنگی و رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه مدیریت شهری و شهردار مشهد که از خود ازخانواده فوتبال است، متوجه اهمیت موضوع هستند و حمایت های بی‌بدیلی را تا‌کنون انجام داده‌اند، افزود: این حمایت‌ها به مدیریت شهری محدود نشده و مدیریت کلان استان، آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای دخیل نیز نقش بسزایی داشته‌اند.
حمایت‌های شهردار و شورای شهر نشاط وشادابی در شهر را به دنبال دارد
همچنین در ادامه این نشست فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز با تقدیر از حمایت‌های شهردار و شورای شهر از ورزش گفت: هدف شهردار و شورای شهر به دنبال ایجاد شود، نشاط و امید در شهر هستند که یان موضوع با ورزش تحقق خواهد یافت .
وی اضافه ادامه داد: حس همکاری و همدلی در مشهد نویددهنده روزهای خوبی برای ورزش مشهد است که از حمایت‌های شهرداری و شورای شهر در این زمینه تشکر می‌کنیم.
گفتنی است که در این نشست از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال امید تجلیل و طی مراسمی برای حضور در مسابقات فوتسال آسیا در تبریز بدرقه شدند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات