تلاش بر عملیاتی کردن برنامه میان مدت ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰

تلاش بر عملیاتی کردن برنامه میان مدت ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰

تلاش بر عملیاتی کردن برنامه میان مدت ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد بر تلاش در عملیاتی کردن برنامه میان مدت ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، جمال حسن بارانی با بیان این مطلب در نشست برش منطقه‌ای برنامه میان مدت شهرداری مشهد در سال های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ که در سالن شهدا برگزار شد، اظهار کرد: در تدوین برنامه میان مدت عملیاتی کردن مصادیق مدنظر است. برای این منظور برش‌های منطقه‌ای به پروژه‌های هر منطقه متصل شده تا اجازه تامین اعتبار مورد نیاز را بدهد. پس فرآیند کار عملیاتی‌سازی شده و در این خصوص دغدغه‌مندی وجود داشت.
وی با تاکید بر اینکه در این برنامه چشم‌انداز میان مدت شهر ملاک قرار گرفته، افزود: بر این اساس سطح هر خدمت مشخص شده و میراثی است که از دوره‌های گذشته برنامه‌ریزی به ما رسیده است.
مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و ارزیابی عملکرد شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در این دوره باید این تکلیف به سطح منطقه‌ای و جزئی‌تر تبدیل شد. در حال حاضر ۱۳ منطقه شهری داریم. گرچه طرح تفصیلی با این موضوع همخوان نیست و تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا این مهم منطبق گردد.
بارانی با اشاره به چارچوب تدوین برنامه عملیاتی میان مدت، اظهار کرد: این چارچوب برنامه سالانه و بودجه چشم‌انداز شهر است که شامل طرح جامع شهری، سیاست‌های ابلاغی شورای شهر طرح های تفصیلی شهری است.
وی در خصوص مراحل تدوین برش منطقه‌ای میان مدت، توضیح داد: شناسایی وضع موجود مناطق، استخراج وضع مطلوب براساس اسناد بالادستی و احصاء منابع و مصارف تا افق ۱۴۰۰ و در نهایت ترسیم برنامه پیش‌روی منطقه در سال‌های ۱۳۹۷-۱۴۰۰ از جمله مراحل تدوین برش منطقه‌ای میان مدت محسوب می‌شود.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات