مسئولان ارشد استان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی همدل هستند/ عقب  ...

مسئولان ارشد استان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی همدل هستند/ عقب ...

مسئولان ارشد استان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی همدل هستند/ عقب ماندگی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال رفع شود

شهردار مشهد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر مساله رونق اقتصادی و معیشت مردم تاکید دارند،گفت: موضوع اصلی برای تحقق این دغدغه ایجاد اشتغال است که با سرمایه‌گذاری و تولید شکل می‌گیرد و خوشبختانه مسئولان ارشد استان در این زمینه همدل هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس که با حضور جمعی از اعضای شهر و مدیران استانی و شهری برگزار شد، افزود: معتقدیم با توجه به مجموعه فعالیت‌هایی که در شهر مشهد انجام می‌شود با کمک امام رضا(ع) و همدلی مسئولان، دستگاه‌های مختلف و مردم شاهد رونق مناسبی در مشهد هستیم.
وی اضافه کرد: اشتغال و رونق تولید برای داشتن شهری در شان امام رضا(ع) تمام مسئولان ارشد و کلان استان را در کنار هم قرار داده است.
شهردار مشهد با بیان اینکه استاندار خراسان رضوی، معاونان استاندار، دستگاه قضا، علما، نماینده محترم ولی فقیه و سایر بزرگان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مساله اصلی کشور اشتغال و معیشت مردم بر اهمیت این موضوع و تحقق آن تاکید دارند، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شهر مشهد از لحاظ پروژه‌های سرمایه‌گذاری، اقتصادی و فعالیت پروژه‌های زیرساختی و عمرانی در کشور بی‌نظیر است که فعالان این حوزه‌ها باید بپذیرند این شرایط به دلیل وجود همین همدلی و همکاری در میان مسئولان ارشد استان و دستگاه‌های مختلف است.
کلائی ادامه داد: در عین حال در برخی موارد بروکراسی‌هایی وجود دارد که برخی زیرمجموعه‌ها بدون در نظر گرفتن مساله اصلی چوب لای چرخ می‌گذارند که من فکر می‌کنم می‌توانم از سوی مدیران ارشد استان بگویم که آنها موافق اجرای پروژه‌های اقتصادی و تولید اشتغال با حفظ هویت و شان مشهد هستند.
شهردار مشهد به بازدید چندی پیش وزیر کشور از پروژه‌های در حال اجرای قطارشهری مشهد اشاره و تصریح کرد: وزیر کشور در این بازدید با مشاهده اقدامات انجام شده این سئوال را مطرح کرد که با وضعیت موجود و رکود چگونه این همه فعالیت انجام داده‌اید؟ که در پاسخ گفتم به برکت امام رضا(ع) و همدلی مسئولان استان این اقدامات انجام شده است.
وی تاکید کرد: به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌دهیم که مسئولان استان دغدغه شهر مشهد را دارند و چون گفت وگو می‌کنیم مشکلات حل خواهد شد و قطار خدمت به مردم و رونق همچنان به حرکت خود ادامه خواهد داد.
عقب ماندگی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تا پایان سال رفع شود
کلائی در ادامه به رونمایی و بهره‌برداری از ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس اشاره کرد و گفت: اقدام خوبی در این زمینه انجام شده اما عقب‌ماندگی‌هایی در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وجود دارد که به معاونت حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تاکید کرده‌ایم که با افزایش ناوگان، تعمیرات، بازگشت و مناسب‌سازی شکل‌های مختلف حمل و نقل با توجه به تقاضای بازار تا پایان سال این عقب ماندگی را جبران کنند.
شهردار مشهد افزود: بخش زیادی از فعالیت و خدمات‌رسانی به مردم با تلاش اتوبوسرانان انجام می‌شود که ضمن تقدیر از تلاش‌های آنها امیدواریم در برخورد و خدمات‌رسانی به مردم رضایت خدا را در نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: موضوع دیگری که برای ما اهمیت دارد نظافت و تمیزی اتوبوس‌ها است زیرا تردد روزانه حدود ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس به نوعی بخشی از سیما و منظر شهری است که باید به این موضوع توجه بیشتری شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات