روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صدیقه ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند، اظهار داشت: اطلاع رسانی و اهمیت به افکار عمومی یکی از مهمترین مقوله هایی است که می تواند یک دولت را به ملت نزدیک کند.

وی افزود: به نظر می رسید که در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است، بنابراین تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به استفاده از تمامی خبررسان ها جهت افزایش بازدید اخبار این وزارتخانه، ادامه داد: این اقدام تا حد ممکن با حضور تکنولوژی های نوین اعم از رادیو و تلویزون و فضای مجازی میسر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ارتباط و تعامل خوبی با رادیو و تلویزیون داریم، ادامه داد: همچنین جهت ورود بیشتر به حوزه های اجتماعی، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در وزارت نیرو راه اندازی شد که ارتباط نزدیکی با روابط عمومی وزارت خانه دارد.

ببران با اشاره به اهمیت طرح شهروند خبرنگار، افزود: این طرح برای اولین بار توسط یک بخش دولتی در جهت ارتقا مشارکت مردم و هم افزایی تعامل دولت و ملت و در جهت افزایش اعتماد عمومی شروع به کار کرده است .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات