همایش دوقلوها و چندقلوهای فرزندان کارکنان شهرداری مشهد برگزار شد

همایش دوقلوها و چندقلوهای فرزندان کارکنان شهرداری مشهد برگزار شد

همایش دوقلوها و چندقلوهای فرزندان کارکنان شهرداری مشهد برگزار شد

طی مراسمی، اولین همایش دوقلوها و چندقلوهای فرزندان کارکنان شهرداری مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بتول گندمی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد در این همایش که با حضور جمعی از مدیران شهرداری و فرزندان دوقلوها و چندقلوی کارکنان شهرداری و خانواده‌هایشان برگزار شد، گفت: در نظام تامین اجتماعی خلاهای زیادی در بحث تولد نوزادان و شرایط کاری والدین وجود دارد که باید در سطح ملی پیگیری شود.
وی افزود: اکنون در دنیا پس از تولد نوزاد پدر نیز مدتی در کنار مادر که چندماه از مرخصی زایمان برخوردار است مرخصی داده می‌شود تا در کنار همسرحضور داشته باشد اما در ایران تنها مادر از مرخصی ۹ ماه زایمان برخوردار است و مرد باید در محل کار حضور پیدا کند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد با بیان اینکه این قوانین باید در سطوح بالاتر پیگیری و اصلاح شود، ادامه داد: اما در حوزه شهرداری معاونت اقتصادی و مدیرکل پشتیبانی و رفاه درخواست دارند که با توجه به هزینه‌های بیشتر نگهداری برای کارکنانی که دارای دوقلو و یا چندقلو هستند، مزایای بیشتری در نظر گرفته شود.
گندمی عنوان کرد: من به عنوان یک عضو شورا با این پیشنهاد موافق هستم و در صورت ارائه لایحه به شورا از آن دفاع خواهیم کرد و معتقدم سایر اعضا نیز نظر مثبتی خواهند داشت.
گفتنی است در این همایش که به همت معاونت اقتصادی و اداره کل رفاه و پشتیبانی شهرداری مشهد برگزار شد، از تابلو یادبود و کتاب عکس دوقلوها و چندقلوهای فرزندان کارکنان شهرداری مشهد رونمایی شد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات