در سال جاری ۱۴۴ تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان حمل و نقل و ترافیک ارجاع شد

در سال جاری ۱۴۴ تماس از سامانه ۱۳۷ به سازمان حمل و نقل و ترافیک ارجاع شد

به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ رحمانی گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون ۱۴۴ تماس شهروندان مربوط به سازمان حمل و نقل و ترافیک بوده که تعداد ۵۰ مورد آن توسط کارشناسان این سامانه، راهنمایی شد.

وی افزود: با پیگیری سامانه ۱۳۷، ۳۴ مورد از درخواست های شهروندان رسیدگی شد و اقدام لازم صورت گرفت و ۴۰ مورد آن با راهنمایی کارشناسان سازمان حمل و نقل و ترافیک اطلاع رسانی شد.

رحمانی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۰ درخواست که نیاز به بررسی بیشتر داشت، دراولویت برنامه های آتی این سازمان قرار گرفت.

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات