ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی


ورود صندوق مشترک سازمان به آموزش مدرسان انرژی

مدیرعامل صندوق مشترک سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان ها به همراه رئیس کمیسیون انرژی شورای مرکزی با معاون آموزشی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کردند .
در این نشست پیشنهاد کارشناسان آموزشی مرکز تحقیقات راه و مسکن درباره آموزش متقاضیان تدریس در دوره بهره وری انرژی برای بالغ بر  ۲۲۰ نفر متقاضیان مطرح و مقرر شد دوره آموزشی در دو بخش آموزش مجازی و شرکت در دوره های حضوری توسط مرکز تحقیقات راه و مسکن برگزار گردد.
در این نشست مقرر شد زمان برگزاری دوره ها و نیز نحوه شرکت متقاضیان در این آموزش ها توسط مرکز تحقیقات به شورای مرکزی اعلام گردد.
بر اساس وظایف مشخص شده در حوزه آموزش برای صندوق مشترک و همچنین تاکید هیئت امنای صندوق مقرر گردید صندوق مشترک اقدامات لازم به منظور  عملیاتی شدن دوره های مذکور را پیش بینی نماید.
مهندس اسماعیلیان مدیرعامل صندوق مشترک ، ضمن پیشنهاد عقد تفاهم‌نامه در زمینه های آموزشی فی مابین صندوق مشترک و مرکز تحقیقات ابراز امیدواری کرد که در راستای آموزش اعضا خصوصا آموزش‌های لازم برای مدرسین دوره های مورد نیاز جامعه مهندسی گام‌های شایسته برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات