تشکیل جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداریهای۶ استان در ارومیه

تشکیل جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداریهای۶ استان در ارومیه

مدیرکل نوسازی، تحول اداری وفناوری اطلاعات سازمان شهرداری و دهیاری های کشور از تشکیل جلسه بررسی پرونده های واجد شرایط ارتقای شغلی شهرداری های شش استان کشور در ارومیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عباس کرکه آبادی در این زمینه گفت: به منظور تسریع و تسهیل در بررسی پرونده های واجدین شرایط ارتقا شغلی کارشناسان، مشاوران و مدیران شهرداری ها در سطوح خبره و عالی و طبق زمانبندی اعلام شده به استانداریها، جلسه هیات ممیزه ارتقا شغلی کارکنان شهرداری های استانهای کردستان، زنجان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شهرداری تبریز با حضور مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری ها و کارشناسان اداری و استخدامی استانهای مذکور طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد در ارومیه تشکیل شد.

وی اضافه کرد: طی این جلسه ۱۴۵ پرونده واجدین شرایط بررسی و با ارتقا شغلی سطح خبره ۱۱۴ نفر از کارکنان شهرداری های فوق موافقت گردید.

وی همچنین گفت: در این جلسه به منظور هم اندیشی و رفع ابهامات مسائل اداری استخدامی از قبیل نحوه برگزاری آزمون آتش نشانی، نحوه اعمال ضریب حقوق کارکنان شهرداری و .... بحث و تبادل نظر شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات