سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری ها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شدند

سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری ها برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شدند

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری ها به بانک برای اعطای تسهیلات در بیست و ششمین جلسه این کارگروه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ مسعود نصرتی با اعلام خبر فوق گفت: در بیست و ششمین جلسه کارگروه ملی وام شهرداری‌ها که بیست و یکم خرداد ماه در راستای ایجاد منابع درآمدی برای اجرای پروژه های شهرداری ها در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تشکیل شد، پیشنهادهای استانها در خصوص اعطای تسهیلات به برخی پروژه های شهرداری ها بررسی گردید.

وی افزود: اعضای کارگروه ملی وام شهرداری ها در این جلسه با معرفی سه طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداریهای میمه دراستان اصفهان، شاهین شهر دراستان اصفهان و نوربهار در استان زنجان به بانک برای اعطای تسهیلات در مجموع به مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال موافقت نمودند.

عناوین سه طرح شهرداریهای فوق الذکر که برای اعطای تسهیلات به بانک معرفی شد، عبارتست از: شهرداری میمه دراستان اصفهان" خرید ماشین آلات عمرانی (شاسی کامیون کمپرسی)"، شهرداری شاهین شهر دراستان اصفهان" خرید ماشین آلات عمرانی (بکهولودر،شاسی کامیون باری،شاسی کامیون کمپرسی)" شهرداری نوربهار دراستان زنجان" خرید ماشین آلات عمرانی (لودر)".

جانشین رئیس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین متذکر شد: یکی از ضروریات اجرای طرح که می بایستی ابتدای شروع پروژه توسط شهرداری رعایت شود، نصب تابلو مشخصات کامل در حین اجرای پروژه می باشد.

وی افزود: انتظار می رود کمیته های استانی نسبت به نظارت مستمر و مداوم در خصوص چگونگی پیشرفت فیزیکی هر مرحله از طرح های تصویب شده، در کنار شهرداریها حضور جدی داشته باشند و همانطورکه در شیوه نامه تسهیلات بدان اشاره شده تایید میزان پیشرفت پروژه برای واگذاری مراحل جدید تسهیلات مورد مطالبه می باشد.

نصرتی از شهرداران خواست تا ضمن شناسایی فرصت‌ها و مزیت‌های شهری و با اتخاذ راهکارهایی برای خلق مزیت‌ها و فرصت‌‌های جدید از این فرصت ایجاد شده برای ایجاد درآمد پایدار به منظور اجرای پروژه های شهری استفاده نمایند.

کمیته ملی وام شهرداری ها با حضور جانشین رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه منابع، معاون امور شهرداری‌ها،‌ مدیران‌کل دفاتر حراست و پدافندغیرعامل، مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، امور اقتصادی و خدمات مالی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل می شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات