تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت گود کشتی  ...

تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت گود کشتی ...

تخصیص ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت گود کشتی باچوخه شهید بابانظر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی زاده، نایب رئیس شورای شهر مشهد در حاشیه برگزاری سی‌امین هفته از مسابقات کشتی باچوخه شهید بابانظر اظهارکرد: دیدن این حجم شور و نشاط شهروندان در این مسابقات، موجب افزایش روحیه برای خدمت‌رسانی بیشتر در شورای اسلامی و شهرداری مشهد است.

موحدی‌زاده با بیان اینکه جوانان علاقمند از طریق کشتی به سلامت جسم و روح خودشان می پردازند، گفت: کشتی سرآمد همه ورزش های محلی و بومی است و ریشه در تاریخ و فرهنگ کشور ما دارد و زمینه همبستگی، افزایش روحیه نشاط و ترویج اخلاق پهلوانی و جوانمردی را با صرف هزینه ای اندک فراهم می کند.

وی ادامه داد: امروز جامعه ما به لحاظ مشکلات و فشارهایی که از خارج کشور وارد شده، به تجربه کنار هم بودن نیاز دارد است و امیدواریم با این تدبیر آینده بهتری پیش رو داشته باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص کشتی با چوخه گود شهید بابانظر اظهار داشت: این مسابقات جمعه هر هفته با استقبال گرم و پرشور پهلوانان و علاقمندان به این ورزشی سنتی برگزار می شود.

موحدی زاده اذعان داشت: از ابتدای دوره پنجم شورای شهر به توسعه و ترویج ورزش همگانی توجه شده و یکی از راه هایی که در نهادینه کردن ورزش همگانی تاثیرگذار می باشد توجه به همین گود های کشتی است که می توان در مناطق مختلف تدارک دید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه سالن های کشتی مناطق در شان مردم مشهد نیست و گنجایش و ظرفیت تعداد کمتری از شهروندان را دارد، عنوان کرد: به همین منظور در جنب بوستان بهشت منطقه چهار زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع برای توسعه گود کشتی با چوخه شهید بابانظر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بخشی از آن اجرا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات