جلسه کارگروه ورزشی شورای اسلامی شهر، با رویکرد بررسی راهکارهای حمایت ا...

جلسه کارگروه ورزشی شورای اسلامی شهر، با رویکرد بررسی راهکارهای حمایت ا...

نشست بررسی راهکارهای حمایت از تیم فوتبال آلومینیوم اراک، برای اولین بار توسط کارگروه ورزش شورای اسلامی شهر و به ریاست سعید نادری نایب رییس شورا و با حضور مهندس شفیعی شهردار اراک ، مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم ،مدیر کل د دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، نماینده اداره کل ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره انجمن پیشکسوتان فوتبال، رییس هیئت فوتبال استان، اعضای هیات مدیره کانون مربیان فوتبال، مسوولین بخش ورزشی صدا و سیما ،اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی ،سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به میزبانی شورای شهر برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه نادری نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک به بیان نظرات و ارایه راهکارهایی جهت حمایت از تیم آلومینیوم در این فصل پرداخت و افزود:مسابقات ورزشی آن هم در سطح لیگ برتر باعث به وجود آمدن شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان و علاقه‌مندان ورزش به خصوص فوتبال می‌گردد، که متاسفانه مردم اراک از این موهبت بی بهره شده اند و لازم است تا عزمی فراگیر جهت ایجاد همدلی بین آحاد مردم و مسوولین برای حمایت از تیم فوتبال آلومینیوم به وجود آید تا مردم کلانشهر اراک بتوانند از لیگ برتر ،جذابیت، شور و نشاط آن بهره مند شود.
وی در ادامه به ورزش بانوان به خصوص در مبحث فوتبال اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه مبحث فوتبال در باشگاه آلومینیوم تجمیع شده، لازم است درصورت امکان مسوولین این باشگاه به مطالبه بانوان که نیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند نگاه ویژه‌ای داشته باشند .
نادری در پایان بیان داشت: اعضای شورای شهر در جهت برآورده شدن رضایت شهروندان در زمینه ورزش به خصوص فوتبال تمام تلاش خویش را به کار خواهند گرفت، چرا که برآورده شدن خواسته شهروندان وظیفه اصلی شورا می باشد.
در ادامه این جلسه مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک، عنوان نمود که شورا و شهرداری تمام تلاش و حمایت خویش را از تیم فوتبال آلومینیوم اراک انجام می دهند.
وی افزود: با توجه به اینکه ورزش به خصوص فوتبال باعث به وجود آمدن شور و نشاط اجتماعی در بین مردم می شود، به همین خاطر مجموعه شهرداری حمایت همه جانبه خود را تا لیگ برتری شدن تیم فوتبال آلومینیوم که نتیجه آن رضایت شهروندان است ادامه می دهد.

در ادامه جلسه مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اعلام نمود که هدف این باشگاه صعود به لیگ برتر می باشد و در این راه نیاز است که تمام دستگاه‌ها و مسوولین این باشگاه را کمک کنند تا این مورد خطیر که آرزوی ورزشی مردم اراک می باشد تحقق یابد.
وی همچنین از مسوولین شهرداری اراک خواست تا در زمینه تبلیغات محیطی و در اختیار قرار دادن زیرساخت‌های لازم با این باشگاه همکاری نمایند.
در ادامه جلسه هر یک از مدعوین به بیان نظرات و مشکلات موجود پرداخته و حمایت خویش را از باشگاه آلومینیوم اراک تا لیگ برتری شدن اعلام نمودند.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات