مهار آتش سوزی باغ های منطقه کرهرود توسط نیروهای همیشه در صحنه ۱۲۵

مهار آتش سوزی باغ های منطقه کرهرود توسط نیروهای همیشه در صحنه ۱۲۵

بوته زارها و علف های خشک در باغ های منطقه کرهرود، که عصر روز گذشته ۲۲ خرداد ماه ۹۸ آتش گرفت، با حضور و تلاش به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت ۱۴:۳۳ دقیقه در پی وقوع آتش سوزی در باغ های منطقه کرهرود واقع در بلوار الغدیر، مقابل شهرک اندیشه، شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اراک بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه های شماره ۹ و ۱۰ را به محل حادثه اعزام کرد.
در این حادثه مقدار زیادی از علف های خشک درون این باغ ها به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شده بود که با توجه به وجود علف و بوته های خشک فراوان دراین مکان، شعله های آتش به سرعت در حال گسترش بود به طوری که هر آن احتمال می رفت درختان و فضای سبز نیز گرفتار آتش شده و از بین برود.
آتش نشانان به محض رسیدن، به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با توجه به اینکه راه دستری جهت حضور خودروهای آتش نشانی به محل آتش سوزی وجود نداشت و به علت فاصله زیاد، امکان استفاده از لوله های آبدهی میسر نبود، نیروهای عملیاتی با استفاده از روش های سنتی و بیل و نیز پاشش خاک بر روی آتش، شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
گفتنی است؛ در شبانه روز گذشته بیش از ۲۵ مورد آتش سوزی فضای سبز، مراتع و باغ های اطراف شهر که توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش شده توسط آتش نشانان مهار و خاموش شده است.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات