عملیات ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر در سنندج پایان یافت

عملیات ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر در سنندج پایان یافت

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اتمام عملیات ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر خبر داد و گفت: احداث ۴۵۰۰ متر مربع فضای سبز ،اصلاح هندسی واحداث میدان به شعاع ۲۵ متر از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی ورودی این شهرک بود.
به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه یک در جمع خبرنگاران گفت: عملیات ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر سنندج انجام شد.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: رفع مشکلات شهرک های تازه احداث شده ،زیباسازی ورودی شهرکها و همچنین احداث فضاهای سبز از جمله مطالبات ساکنان این شهرکها است.
مهندس آرش رخزادی بیان کرد : شهرک ۵ آذر یکی از شهرکهای است که ورودی آن از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود و عملیات ساماندهی آن سال گذشته در دستورکار این شهرداری قرار گرفت.
وی گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز وارتقاء سطح سیما ومنظر ورودی شهرک ۵ آذر عملیات احداث پارک درون محلی به متراژ ۴۵۰۰ متر مربع انجام شد..
رخزادی اضافه کرد: برای احداث فضای سبز ورودی این شهرک یک هزار متر مکعب خاکریزی ،کاشت ۲۵۰۰ گلدان شمشاد در محوطه پارک و میدان تازه احداث شده، گلکاری داخل محوطه و میدان با ۳۰۰ جعبه گل و کاشت ۱۳۰ اصله نهال اجرا شد.
وی تصریح کرد: برای تکمیل عملیات ساماندهی ورودی این شهرک؛ ۱۱۰ مترمکعب عملیات پله گذاری کوچه قاصدک ۴ و ۵ منتهی به پارک و احداث دیوار جنب پله ۵۰ مترمکعب انجام شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: اجرای ۱۰۰ مترمربع کف فرش داخل پارک، ۷۵ مترمربع سنگ فرش پاگرد پله ها و جدول گذاری به صورت تک جدول و نهر محوطه و کنار پارک به طول ۸۵۰ مترطول از دیگر فعالیتهای عمرانی اجرا شده در همین راستا است.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد : یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر اصلاح هندسی و احداث میدان به شعاع ۲۵ متر است.
وی از آسفالت ورودی شهرک ۵ آذر ومحوطه میدان تازه احداث شده خبر داد و گفت : با اتمام عملیات آسفالت ورودی این شهرک عملیات ساماندهی ورودی شهرک ۵ آذر هم اتمام یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات