به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت: دیدار شهردار زرند با رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی صورت گرفت: دیدار شهردار زرند با رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند بهمراه رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری ،مهندس نوذری معاون فنی و شهرسازی و مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند با مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که به مناسبت ۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی انجام شد، مهندس مهدلو شهردار زرند از اهمیت کشاورزی و توسعه بخش های مختلف آن و توجه به مسائل اقتصادی کشاورزی و پتانسیل های شهرستان زرند گفت و افزود: شغل غالب مردم شهرستان در بخش کشاورزی است و شهرستان با وجود پتانسیل های بالائی که دارد ولی هنوز در صنایع تکمیلی این امر با مشکلاتی روبرو می باشد .

وی به بحث آموزش به کشاورزان و نقش آنها در تولیدمحصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های مهم امروز مردم، بحث اشتغالزایی است و بخش کشاورزی می تواند سهم قابل توجهی را در این راستا به خود اختصاص دهد .

شهردار زرند در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاد سازندگی ،۲۷ خرداد ماه روز جهاد کشاورزی را به رئیس و پرسنل این نهاد تبریک و تهنیت گفت.

مهندس زارعی رئیس اداره جهاد کشاورزی نیز در این دراین دیدار ضمن تقدیر از توجه مهندس مهدلو شهردار زرند به ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات این نهاد پرداخت .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات