لزوم اتحاد جهت انجام اقدامات فرهنگی و بصیرت افزایی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت از لزوم اتحاد جهت انجام اقدامات فرهنگی و بصیرت افزایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ا ی تهران، " احمد خسروی" در اردوی یک روزه با عنوان  "بصیرت، زیارت و شهدا" که با حضور برادران و خواهران بسیجی در محل کهف الشهدا ولنجک برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد:  در هر ملّتی وحدت و همبستگی مردم موجد تلاش مشترک برای دستیابی به اهداف ملّی و مانع وقوع طغیان‌ها و کینه‌توزی‌ها می‌شود. این مهم راه رسیدن به سعادت را، که غایت و نهایت محسوب می‌شود، فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: اندیشمندان علوم‌سیاسی اتحاد ملّی را از ارکان قدرت سیاسی دانسته‌اند که از چگونگی عکس‌العمل مردم در دفاع از منافع ملّی و مصالح کشور حکایت می‌کند. در موقعیت بسیار حساس کنونی کشور، دشمنان ملّت ایران تمام امکانات و ابزارهای انحصاری بین‌المللی خود را به کار گرفته‌اند تا به طرق مختلف به امنیت و وحدت ملی ایران ضربه بزنند و در میان صفوف مردم تفرقه ایجاد کنند تا بتوانند نفوذ و سلطه استعماری خود را تحمیل نمایند.

وی با بیان اینکه رهبری انقلاب، با آگاهی از این وضعیت، هر اقدام موثّر، قرین به توفیق و متناسب با نیازهای ملّت را مبتنی بر تلاش همه‌جانبه ملّی می‌داند، تصریح کرد:  اجرای برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی و سیاسی از مهمترین اقداماتی است که در خدمت به ارتقاء بصیرت و دانش افزایی دنبال می شود .

در ادامه این نشست " محمدحسن صادق زاده" مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران شرکت ضمن اشاره به هوای نفس و مکرهای شیطان در خصوص راه های غلبه بر نفس اماره عنوان کرد: آدمی در مسیر تکاملی خود به سوی خداوند، به جهت دارا بودن طبیعت مادّی (شهوانی)، با نَفْس امّاره که امرکننده به زشتی‌ها و پستی‌ها می‌باشد، همیشه در ستیز است .

وی افزود: با توجّه به معنای لغوی به نظر می‌رسد که مهارت غلبه بر نَفْس امّاره عبارت از توانایی است که آدمی در پرتو شناخت صحیح و رفتار مناسب و نیروی معنوی قدرت پیدا می‌کند در برابر نَفْس امّاره سر تسلیم فرود نیاورد.

گفتنی است در پایان این نشست  فرازی از زیارت عاشورا قرائت  و همچنین نماز جماعت در یادمان شهداء گمنام برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات