الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی تهیه می شود

الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی تهیه می شود


الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی تهیه می شود

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی در نشست مشترک کمیته ارجاع نظارت شورای مرکزی با نمایندگان استان ها  مسائل مختلفی در حوزه نرم افزار ارجاع نظارت مطرح شد که از مهمترین آنها  روند و نحوه ورود و خروج افراد حقیقی به شرکتهای حقوقی ونحوه حضور  آنان در شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
توازن یا معادل سازی حضورافرادی که به تازگی پروانه گرفته اند و یا برای افرادی که در خارج کشور بوده و یا به هر دلیل آمادگی خود را برای تصدی طراحی و نظارت اعلام نکرده اند ،  و نیز نحوه بررسی عدم حضور افراد در شرکت های حقوقی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در نهایت فرمول کلی نوبت دهی و صف بندی اعضا بررسی و نهایی گردید تا پس از هماهنگی لازم با معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این الگوریتم و فرایند، یکسان سازی در جلسه آینده شورای مرکزی مطرح گردد.
به گفته مدیر فنی شورای مرکزی، بر اساس این الگوریتم کسانی که برای تصدی طراحی و نظارت اعلام آمادگی نکرده و یا در تخصص دیگری همچون مجری ساخت و یا آزمایشگاه فعالیت می نمودند، یا جدیدالورود هستند، تفاوت لازم نسبت به کسانی که زودتر اعلام آمادگی نموده و یا چند سال از پروانه اشتغال شان می گذرد برقرار خواهد شد .
همچنین در خصوص ضریب عملکرد حرفه ای اعضا نیز بحث و بررسی گردید در این جلسه دکتر مجربی دبیر اجرایی شورای مرکزی، رئیس کمیسیون انرژی و تنی چند از نمایندگان استان ها حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات