حقوق و مزایای خردادماه کارکنان به صورت علی الحساب بر اساس افزایش سال ۹۸ پرداخت می شود

حقوق و مزایای خردادماه کارکنان به صورت علی الحساب بر اساس افزایش سال ۹۸ پرداخت می شود

به گزارش شهریار ، رسول موسایی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهردار تبریز طبق وعده ای که داده بود و بر پایه تمهیداتی که اتخاذ شده، دیروز در نامه ای به رئیس شورای شهر برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان بر اساس افزایش سال ۹۸ از پارلمان محلی درخواست صدور مجوز کرد.

قائم مقام شهردار تبریز ادامه داد: بر همین اساس روز گذشته درخواست شهرداری تبریز در صحن علنی شورای شهر اعلام وصول شد و امیدواریم هرچه سریع تر مجوز لازم برای تامین اعتبار حقوق و مزایای کارکنان برای ماه های آتی و پیش رو صادر شود.

وی یادآور شد: تلاش مدیران شهرداری تبریز بر این است که با کاهش هزینه های جاری و مدیریت و صرفه جویی هزینه های غیرضرور و زائد، در تامین حقوق کارکنان مشکلی به وجود نیاید.

موسایی با بیان اینکه بودجه مصوب سال ۹۸ شهرداری بر اساس افزایش ۲۰ درصدی حقوق و مزایای کارکنان تصویب و بسته شده است، گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی و اعلام معاونت برنامه ریزی، در صورت عدم صدور مجوز از سوی شورای اسلامی شهر و تداوم پرداخت حقوق با احتساب افزایش ۳۶/۵ درصد بدون تعیین محل هزینه کرد،  شهرداری تبریز در ماه های پایانی سال با کسری بودجه مواجه خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات