حذف ۲۰۰ تومان کارمزد شارژ من کارت و ۳ درصد شارژ اضافه برای شارژ  ...

حذف ۲۰۰ تومان کارمزد شارژ من کارت و ۳ درصد شارژ اضافه برای شارژ ...

حذف ۲۰۰ تومان کارمزد شارژ من کارت و ۳ درصد شارژ اضافه برای شارژ غیرحضوری/مجموعه تفریحی گردشگری بوستان خورشید احداث می شود

با مصوبه شورای شهر مشهد، پرداخت ۲۰۰ تومان کارمزد شارژ من کارت در باجه ها و محل های شارژ من کارت حذف و برای شارژ غیرحضوری توسط تلفن همراه و دستگاههای هوشمند شارژ ۳ تا ۱۰ درصد شارژ اضافه نسبت به مبلغ شارژ در نظر گرفته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امروز و در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد، ابتدا لایحه حذف کارمزد شارژ من کارت و در نظرگرفتن مشوق برای افرادی که اقدام به شارژ من کارت خود از طریق دستگاه های هوشمند و تلفن همراه می کنند در دستور کار قرار گرفت و تصویب شد.
بر این اساس شهرداری مشهد مکلف شد، به منظور فرهنگ‌سازی و تشویق شهروندان به روشهای شارژ غیرحضوری، نسبت به شارژ من‌کارت وفق موارد عنوان شده در بندهای لایحه، از ۳ درصد تا ۱۰ درصد نسبت به مبلغ شارژ اقدام کند.
*شهربازی ۲۲۵۲ میلیارد ریالی
در ادامه این جلسه لایحه راه اندازی و بهره برداری از مجموعه تفریحی گردشگری بوستان خورشید به روش ساخت، بهره برداری، تسهیم درآمد و انتقال (B.O.S.T)در دستور کار قرار گرفته و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری احداث، تجهیز، راه‌اندازی و بهره ‌برداری از مجموعه تفریحی گردشگری بوستان خورشید به روش ساخت، بهره‌برداری، تسهیم درآمد و انتقال (B.O.S .T)، با شرکت توسعه گردشگری آرمان نگاه شمس به مبلغ تقریبی سرمایه‌گذاری ثابت، ۲ هزار و دویست و پنجاه و دو میلیارد و دویست و نود و هفت میلیون ریال اقدام کند.
*مجوز انعقاد قرارداد پیمانکاری احداث و بازگشایی خیابان کوشش تا خلج
لایحه درخواست مجوز انعقاد قرارداد پیمانکاری احداث و بازگشایی خیابان کوشش تا خلج یکی دیگر از دستور جلسه های شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد بود که پس از تصویب ،به شهرداری مشهد اجازه داده شد در قالب انعقاد قرارداد سرمایه گذاری و پیمانکاری با شرکت بتن ماشین قدس رضوی نسبت به اجرای پروژه بازگشایی و احداث خیابان کوشش تا خیابان خلج شامل به صورت ۲۰% نقد و ۸۰% غیرنقد در قبال اعطای امتیاز پروانه ساختمانی به املاک متعلق به خود یا افرادی که از سوی این شرکت به شهرداری معرفی می‌شوند، اقدام نماید.
*آیین‌نامه اهدای نشان مشهد
در ادامه این جلسه لایحه آیین نامه اهدای نشان مشهد نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا به منظور اعتلای هویت و تقویت حس تعلق شهری در شهروندان، افزایش انگیزه برای خدمت رسانی و توسعه شهری و همچنین بزرگداشت و حمایت از مفاخر و چهره های برجسته ای که خدمت ویژه ای در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره ارائه کرده اند، بر اساس آیین‌نامه اهدای نشان مشهد اقدام کند.
*بهای خدمات ورود به محدوده زمانی و مکانی وسایل نقلیه باری سنگین
همچنین در ادامه با تصویب شورای شهر و به منظور ایجاد انظباط ترافیکی به شهرداری مشهد اجازه داده شد نسبت به دریافت بهای خدمات صدور مجوز برای خودروهای باری سنگین که درخواست تردد در یکی از محدوده‌های زمانی و مکانی شهر مشهد را مطابق محدوده‌های مصوب شورای هماهنگی ترافیک استان (همتا) دارند اقدام کند.
*مجوز ارایه خدمات رایگان قطارشهری در مناسبت های خاص
یکی دیگر از دستورهای جلسه علنی امروز لایحه مجوز ارائه خدمات رایگان قطارشهری مشهد در مناسبت های خاص بود که پس از تصویب به شهرداری مشهد (شرکت بهره برداری قطارشهری) اجازه داده شد، در روز شهادت امام رضا (ع) ، یوم الله ۲۲ بهمن و روز جهانی قدس، از شروع فعالیت تا دو ساعت پس از اتمام رسمی مراسم در تمامی خطوط در حال بهره برداری اقدام به خدمات رسانی رایگان نماید.
همچنین در شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تمدید مدت اجرای نامگذاری یکی از معابر، میادین، فرهنگسرا و غیره به نام "خواجه نصیر الدین طوسی" و "پوران شریعت رضوی" و تشکیل اداره صدور مجوزهای ساختمانی پروژه‌های بزرگ‌ مقیاس نیز به تصویب رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات