عملیات احداث آیلند میانی بزرگراه سلسله الذهب آغاز شد

عملیات احداث آیلند میانی بزرگراه سلسله الذهب آغاز شد

عملیات احداث آیلند میانی بزرگراه سلسله الذهب آغاز شد

شهردار منطقه ۷ مشهد گفت: آیلند میانی بزرگراه سلسله الذهب با هدف بهبود سیما و منظر شهری و روان‌سازی ترافیک و اجرای فضای سبز مناسب در حال احداث است.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی با بیان این مطلب که سعی می‎‏کنیم این پروژه را زودتر از سه ماه به پایان برسانیم گفت: برای ایجاد سیما و منظر مناسب‌ و روان‌سازی ترافیک، احداث آیلند میانی در بزرگراه سلسله الذهب در حال انجام است .
وی با اعلام اینکه احداث آیلند میانی برای حل مشکلات ترافیکی نیز بسیار موثر خواهد بود، افزود: بزرگراه سلسله الذهب به دلیل اینکه ورودی شهر است، غالباً شاهد ترافیک قابل ملاحظه‌ای در این بزرگراه هستیم و همین امر ضرورت ساماندهی و بازسازی این بزرگراه را دو چندان کرده است .
باوندی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه را بیش از ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه در مدت سه ماه انجام خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی کار احداث و بهره برداری این بزرگراه در تاریخ تعیین شده به انجام برسد.
وی طول اجرای این پروژه را ۳۰۰۰ متر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با اتمام این آیلند شرایط تردد و وضعیت ترافیکی سر و سامان یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات