مشارکت گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در جشنواره تابستانی کرمان

مشارکت گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در جشنواره تابستانی کرمان

شهردار کرمان که برای جلب مشارکت دستگاه‌های دخیل در برگزاری «جشنواره تابستانی کرمان» به تهران سفر کرده است، از توافق با شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی خبر داد.

سید مهران عالم‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرمان آنلاین در این خصوص گفت: در دیداری که با آقای دکتر رضا براتی سرپرست محترم شرکت مذکور داشتم مقرر شد مجموعه مذکور که مالک هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سطح کشور است، بخشی از ظرفیت اقامتی خود را با پنجاه درصد تخفیف در خدمت گردشگرانی قرار دهد که در ایام جشنواره به کرمان سفر می‌نمایند.

وی در توضیح جشنواره تابستانی کرمان تصریح کرد: پس از اجرای مناسب جشنواره نوبهار کرمان در نوروز سال‌جاری توسط شهرداری، در پی آن هستیم تا با همراهی همه‌ی مجموعه‌های مرتبط «جشنواره تابستانی کرمان» را شکل داده و با هم افزایی همه‌ی ظرفیت‌های کرمان در بخش گردشگری، تابستان امسال را به فصلی متفاوت برای مسافرت به شهر کرمان تبدیل کنیم .

شهردار کرمان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گردشگریِ کرمان ادامه داد: اعتقاد دارم، بخش گردشگری ظرفیت اصلی برای توسعه‌ی شهر کرمان است و با این اعتقاد برای توسعه این صنعت در شهر کرمان در کنار سایر مجموعه ها نظیر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و ... تمام توان خود را به کار بسته تا شاهد تحولی اساسی در این بخش باشیم.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید drrezabarativashahrdar.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات