آتش سوزی گسترده در بلوار امام رضا (ع) رشت/آتش نشانی رشت

آتش سوزی گسترده در بلوار امام رضا (ع) رشت/آتش نشانی رشت


۱۲۵ رشت_به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت-این حادثه در ساعت ۱۴:۳۹ یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت اعلام شد .

گفتنی است: سریعا با توجه به حجم بالای آتش سوزی ۱۳ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان بهمراه ۴۴ آتش نشان به محل حادثه واقع در آج بیشه_بعد از پمپ بنزین اعزام شد .

شهرام مومنی با تاکید بر شدت ترافیک مسیر منتهی به محل حادثه، افزود: دود و آتش از داخل یکباب گاراژ (انبار ضایعات پلاستیک) مشاهده می شد که بواسطه وجود مواد قابل اشتعال این آتش سوزی به سقف منازل مسکونی همجوار نیز سرایت داشت .

مومنی با اشاره به حجم بسیار بالای آتش، بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و ضایعات پلاستیکی، ادامه داد: پراکندگی آتش، عملیاتی بسیار سخت و نفس گیر را برای آتش نشانان رقم زد .

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان سریعا از چندین طرف و با گروههای مختلف اطفایی، نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند .

این مسوول با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: در این حادثه سقف ۲ باب مغازه بهمراه قسمتی از سقف یکباب لوازم یدکی و همچنین سقف ۴ باب خانه ویلایی طعمه آتش شد .

گفتنی است: در این عملیات ۵ تن از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شدند که ۴ آتش‌نشان بطور سرپایی مداوا و یکی از آتش نشانان به بیمارستان رازی رشت اعزام و هم اینک تحت درمان است. که از همین طریق آرزوی سلامتی و بهبودی برای تمامی آتش نشانان را از خداوند منان خواستاریم .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات