تلاش نفسگیر آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در روستای طرمزد

تلاش نفسگیر آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در روستای طرمزد

پس از ۴ ساعت تلاش نفسگیر آتش نشانان، آتش سوزی گسترده علف های خشک در روستای طرمزد مهار و خاموش شد و از سرایت به کشتزارهای اطراف آن جلوگیری به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، به دنبال تماس شهروندان و اعلام وقوع آتش سوزی در فضای سبز حاشیه روستا، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره یک را به همراه یک دستگاه تانکر آب به روستای طرمزد در اطراف شهر اراک روانه کرد.
آتش نشانان به محض رسیدن و بی درنگ با استفاده از لوله های آب پرفشار آتش نشانی و نیز پاشش خاک بر روی آتش، از جهات مختلف مشغول خاموش کردن شعله های آتش شده و با همکاری اهالی روستا و استفاده از تراکتور و شخم زدن زمین اقدام به جداسازی کرده و با تلاش نفسگیر خود این آتش سوزی را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به گندم زارها جلوگیری کردند. آتش نشانان پس از لکه گیری کامل محل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.
گفتنی است در شبانه روز گذشته بیش از ۳۰ مورد آتش سوزی مراتع، باغ و فضای سبز در سطح شهر و اطراف آن و همچنین روستاها به سامانه ۱۲۵ شهرداری اراک اطلاع رسانی شده که آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه اقدام به خاموش سازی آتش کرده و از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.


:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات