تامین برق پایدار و گذر از پیک ۹۸، مهم‌ترین هدف صنعت برق غرب کشور

تامین برق پایدار و گذر از پیک ۹۸، مهم‌ترین هدف صنعت برق غرب کشور

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی اسدی"  در نشست اعضای شورای هماهنگی بسیج منطقه ۴ صنعت برق کشور که در همدان برگزار شد، افزود: بسیج می‌تواند نقش بسزایی در کاهش پیک بار و عبور از این روزهای حساس را ایفا کند و تجارب گذشته نشان داده که بسیج در همه صحنه‌های سرنوشت ساز انقلاب اسلامی باعث توسعه، پیشرفت و منجر به موفقیت شده است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، سرقت از تجهیزات فشارقوی که سبب ایجاد خسارت به تاسیسات زیربنایی و بروز خاموشی در قسمت‌هایی از شبکه برق و ناپایداری آن می‌شد را یکی از نگرانی‌های همیشگی صنعت برق عنوان و خاطرنشان کرد: برای رفع این چالش بسیار مهم، بین شرکت برق منطقه‌ای غرب و فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برای استفاده از ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج رایزنی شده است.
وی افزود: پس از کسب مجوزهای لازم و انجام برنامه‌ریزی دقیق و شناسایی نقاط آسیب پذیر، از ظرفیت پایگاه مقاومت بسیج شهدای برق غرب نیز برای پایداری شبکه برق و کاهش سرقت در شبکه انتقال و فوق توزیع بهره‌ گرفته‌ایم.
اسدی در پایان گفت: با لطف پروردگار و با استفاده از ظرفیت بسیج، شاهد کاهش چشمگیری از میزان سرقت تجهیزات در شبکه برق هستیم و بی‌شک یکی از دغدغه‌های این روزهای بسیجیان در صنعت برق، پایداری شبکه و کاهش خاموشی است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات