حوزه کودک و نوجوان، حوزه مغفول تولیدات فرهنگی است

حوزه کودک و نوجوان، حوزه مغفول تولیدات فرهنگی است

به گزارش شهریار به نقل از امور ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، مرتضی صفری در دیدار با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار داشت: حوزه کودک و نوجوان یکی از ظرفیت هایی است که به نظر می رسد دچار بی مهری شده که ظرفیت فراوانی برای فعالیت دارد و می‌توان با هم‌اندیشی به نقاط موثری رسید .

وی افزود: بی‌تردید ایده ها و خلاقیت های فراوانی است که نیازمند نگاه اصولی و فرهنگی است که می توان با تمرکز جدی بر روی آنها، به پیشبرد آن، با بهره گیری از توان فعالان این حوزه امیدوار بود .

وی همچنین از هجمه رسانه‌ای برخی دستگاه‌های عریض و طویل رسانه‌ای به عنوان جنگ جهانی رسانه‌ای یاد کرد و افزود: امیدواریم با همت و همکاری‌های مشترک، به نتایج درخشان و موثری رسید .

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز نیز در این دیدار گفت: کار جمعی نهادها و دستگاه‌های مرتبط با حوزه فرهنگی، به کیفیت محصولات و مطلوب شدن اثرگذاری آن در جامعه کمک می‌کند .

حجت الاسلام و المسلمین قدوسی در دیدار با مدیرکل مرکز صدا و سیمای آذربایجان، با اشاره به ظرفیت فردی نهادهای فرهنگی تبریز خاطرنشان کرد: این نهادها هر یک به سبب تخصص و توان خود از ظرفیت و توان بالایی برخوردارند و می توانند به قدر توان خود برای پاسخ به نیازهای فرهنگی گام بردارند .

وی ادامه داد: با توجه به فراوانی مطالبات فرهنگی در حوزه های مختلف و نیز ضرورت توجه همه جانبه به این نیازها، بهترین راهکار انجام کار جمعی و توجه به توانمندی سایر دستگاه هاست تا از هزینه‌کردهای بی‌مورد و فعالیت‌های موازی کاسته شود .

حجت الاسلام و المسلمین قدوسی، با قدردانی از همراهی مرکز صدا و سیمای استان در همراهی با رویدادهای فرهنگی، بر ضرورت هم‌اندیشی در کارهای فرهنگی که دربرگیری مشترکی دارد تاکید کرد و افزود: در آینده می‌توان با تشکیل اتاق‌های فکر، نقاط مشترک کارهای فرهنگی را تعریف کرد و برای هم‌اندیشی به جمع‌بندی و اجماع رسید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات