افتتاح نخستین پاتوق «محله ایمن» در منطقه ۷ مشهد

افتتاح نخستین پاتوق «محله ایمن» در منطقه ۷ مشهد

افتتاح نخستین پاتوق «محله ایمن» در منطقه ۷ مشهد

اولین پاتوق "محله ایمن" در منطقه ۷ و با مشارکت شورای اجتماعی محله ایمان، گروه‌های دوام ثامن و اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه به صورت پایلوت در بوستان محله ایمان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کوروش باوندی، شهردار منطقه ۷ مشهد در افتتاحیه این پاتوق با بیان اینکه پاتوق محله‌ ایمن درواقع تلفیقی از شورای اجتماعی محله و گروه‌های دوام ثامن است، اظهار کرد: با توجه به اینکه دغدغه اصلی شورای اجتماعی محلات ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در آن محله محسوب می‌شود و از طرفی گروه‌های دوام ثامن نیز مسائل مرتبط با ایمنی و بهداشت محله را پیگیری می‌کنند، می‌توانند با مشارکت یکدیگر در پاتوق محله ایمن، اهداف و برنامه‌های مشترکی که موجب ارتقاء بهداشت، سلامت و ایمنی ساکنان محله می‌شود، را دنبال کنند.
وی پاتوق محله ایمن فرصتی مغتنم برای استفاده از پتانسیل‌های منطقه و محلی به منظور گردهمایی شورای اجتماعی محلات، گروه‌های دوام ثامن و سایر افرادی که در حوزه بهداشت و ایمنی محله فعالیت می‌کنند، دانست.
شهردار منطقه ۷ مشهد در خصوص اهداف ایجاد پاتوق "جامعه ایمن" در محله، عنوان کرد: ایجاد شور و نشاط در جامعه شهری به ویژه مردم محله، برگزاری دوره‌‌های آموزشی با موضوع بهداشت و ایمنی از جمله اهداف ایجاد پاتوق جامعه ایمن محله است.
باوندی با اعلام اینکه پاتوق محله ایمن چهارشنبه‌ها میزبان اهالی محله ایمان خواهد بود، گفت: آموزش نقد فیلم، نویسندگی، کتاب و کتابخوانی نیز از جمله برنامه‌های ‌در نظر گرفته شده در این پاتوق است و امیدواریم مجموعه این فعالیت‌ها موجب ارتقاء بهداشت، ایمنی و سلامت در محله شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات