انتصاب رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

انتصاب رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی


انتصاب رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی

طی حکمی از سوی مهندس فرج الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آقای مهندس ذبیح الله حبیبی به سمت رئیس جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی منصوب گردید.
در این حکم آمده است: به منظور ایجاد فضای کاملاً آرام و اطمینان بخش برای تمامی کاندیداهای محترم هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به موجب این حکم جنابعالی را که از چهره‌های پیشکسوت، متعهد و مورد اعتماد جامعه مهندسی کشور می باشید به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات مذکور منصوب می‌نمایم.
در این حکم که رونوشت آن برای اعضای هیات اجرایی انتخابات، اعضای شورای مرکزی و روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان ها فرستاده شده، آمده است: انتظار می‌رود با توکل بر خداوند قادر متعال و با همکاری سایر اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات امور محوله را با تعامل و همکاری وزارت راه و شهرسازی به انجام برسانید.

مهندس فرج اله رجبی همچنین در نامه به آقای دکتر مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن معرفی آقای مهندس  ذبیح اله حبیبی به عنوان رئیس هیات اجرایی انتخابات  شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان از ایشان خواسته است همکاری های لازم با وی در جهت حسن انجام انتخابات مذکور به عمل آید.
در این نامه اضافه شده است از این تاریخ کلیه مکاتبات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی سازمان صرفاً با امضاء آقای مهندس ذبیح الله حبیبی معتبر می باشد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات