تلاش برای ایجاد انضباط مالی و افزایش بهره وری رکن اساسی شرکتداری...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مدیرعامل شرکت در جلسه شورای معاونین و مدیران با اشاره به وضعیت اقتصادی پیش رو و الزامات سلامت اداری و تامین معیشت همکاران, تلاش‌های مدیران و معاونین شرکت را بسیار جدی و خستگی ناپذیر دانست و اعلام داشت تمام تلاش مدیریت ارشد شرکت برای رسیدگی به امور فنی_ مهندسی و ماموریت‌های ابلاغی سازمانی در پرتو قوانین و مقررات است.

وی تلاش برای ایجاد انضباط مالی و افزایش بهره وری را رکن اساسی شرکتداری دانست و خاطرنشان ساخت در شرایط اقتصادی موجود باید بهترین راه برای مواجه با مسائل و مشکلات معیشتی اتخاذ گردد. درویشی تلاش مدیران در مباحث مالی شرکت را بسیار خوب و مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت هر گونه تصمیمی که گرفته می‌شود بر مبنای مقتضیات مالی و اعتباری و البته چارچوب‌های قانونی است و نباید برخی تصمیمات, زحمات شبانه‌روزی مدیران و معاونین شرکت را به حاشیه ببرد. وی با اشاره به اهمیت موشکافانه برنامه های مدیریتی و مباحث مالی, با تاکید بر نظم و انضباط کاری خواستار همگرایی در  روندهای اداری و سیستمی شد. وی با اذعان به اینکه همه تلاش ها و زحمات شبانه‌روزی برای رسیدن به مطلوب است, همگرایی همه ارکان و مدیران سیستم و مجموعه های مختلف شرکت را لازمه توفیق در کار دانست. درویشی بر  اطلاع‌رسانی درست, دقیق و به موقع مدیران میانی و روسای گروه‌ها به همکاران حوزه های مختلف برای تنویر فعالیت‌ها تاکید داشت و  تعلق سازمانی و ایجاد حس همکاری برای سامان دادن همه امور در حل مسائل و مشکلات را اجتناب ناپذیر خواند. وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و استراتژی های سازمانی بر مبنای چارچوب‌های قانونی بر عهده مدیران ارشد و میانی شرکت است با تاکید بر اینکه همه مسئولیت دارند, مسئولیت پذیری را ضامن اجرای تمام تصمیمات اتخاذ شده دانست و اذعان داشت شرکت‌داری هزینه دارد و هر کسی که مسئولیت دارد باید حاضر به پرداخت هزینه نیز باشد. وی قهرمان سازی های بی مناسبت و نادیده گرفتن تلاش های واقعی را دور از شان خدمت رسانی دانست و با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور, توفیق در کار, بهره وری و رفاه  را مستلزم کار جمعی و تمرکز بر درآمدزایی و هم‌افزایی همه همکاران دانست.

درویشی مراقبت از اعمال و رفتار در مواجه با همکاران را ارجح بر تمام رفتارها دانست و خاطرنشان ساخت باید همه حوزه‌ها پاسخگوی هیئت مدیره باشند, مادامی که قانون بر نقش نظارتی هیئت مدیره تاکید دارد باید این رویکرد بر تمام تصمیمات شرکت تسری یابد, مسیر اصلاح گردد و اشکالات برطرف شود.  وی با اشاره به مدیریت هزینه ها, صرفه جویی را الزاما"  دست بردن در معیشت همکاران ندانست و تاکید داشت با مدیریت هزینه ها می‌توان بسیاری از مشکلات را حل نمود. درویشی شرکت‌داری را مبتنی بر درآمد و هزینه دانست و اظهار داشت باید رویکردهای مدیریتی در راستای تعادل بین درآمدها و هزینه ها اعمال شود. وی ضمن تقدیر از همه همکاران, معاونین و مدیران بخشهای مختلف روند رو به رشد فعلی را نتیجه فعالیت همه بخشها دانست و بر استمرار آن تاکید نمود. در ادامه نشست معاونین و مدیران با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسات قبلی شورای معاونین, به بیان نظرات و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

    شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات