غنابخشی به جشنواره تابستانی فیروزه با برگزاری طرح‌های ویژه دانش‌آموزی

غنابخشی به جشنواره تابستانی فیروزه با برگزاری طرح‌های ویژه دانش‌آموزی

به گزارش شهریار ، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی نیا با اشاره به لزوم همبستگی در اجرای برنامه های مختلف اظهار کرد: برای حرکت های فرهنگی باید اجزای یک تشکیلات با هم ارتباطی موثر و سازنده داشته باشند. اگر جایی ببینیم که کار فرهنگی خوبی انجام شده از آن حمایت می‌کنیم .
وی افزود: فرصت های فرهنگی زیادی وجود دارد که باید با همراهی و هم‌افزایی به شکوفایی برسانیم، اما برای انسجام باید تعامل و ارتباطات بیشتر شود تا دوباره کاری صورت نگیرد .
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: طرحی که از سال ۶۹ با نام یادواره امام خمینی (ره) در تبریز و از شهرداری آغاز شد، از ابتکارات ماندگار بود. ثمرات این طرح امروز کاملاً نمایان است و برخی چهره‌های موثر و مسئولان استانی و حتی کشوری، از دانش‌آموزان فعال در آن طرح هستند .

حجت الاسلام قدوسی نیا با اشاره به تاثیر برنامه های فرهنگی در بلندمدت خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که این طرح تاثیر خود را در بلندمدت نشان داده است. در کل، مباحث فرهنگی دیر، اما خوب جواب می دهد .
وی از عزم سازمان برای احیای این طرح قدیمی خبر داد و افزود: طرح یادواره امام (ره) با اقتضای نیازهای روز نوجوانان و دانش آموزان و با اولویت فرزندان کارکنان شهرداری تبریز، احیا می شود. این طرح را در تابستان امسال با حضور یک هزار نفر و با اولویت فرزندان کارکنان شهرداری تبریز آغاز می کنیم و ثبت نام از میان عموم شهروندان نیز انجام می‌شود .
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه های آموزشی، فرهنگی و ... در چهار مدرسه و چهار منطقه برگزار می‌شود. در پایان نیز همچون سال های گذشته اردوی مشهد مقدس را برنامه ریزی کرده ایم .
حجت الاسلام قدوسی نیا گفت: امیدواریم با انجام این کارهای فرهنگی در بخش نوجوانان که گروه هدف دشمنان است، قدم‌هایی برداریم. البته طرح‌هایی که در پارک ها و به صورت عمومی برگزار می شود نیز ادامه می یابد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات