قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس منعقد شد

قرارداد خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس منعقد شد

به گزارش شهریار ، فرخ جلالی امروز با اعلام خبر فوق، گفت: با مساعدت های شورای محترم شهر و شهرداری تبریز، صد درصد هزینه خرید مینی بوس های مذکور توسط شهرداری تبریز پرداخت می شود.

وی با اظهار گلایه از عدم تخصیص اعتبارات دولتی جهت نوسازی و خرید اتوبوس، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و عدم پرداخت ریالی از طرف دولت جهت خرید اتوبوس در سالیان گذشته، وضعیت نوسازی و خرید اتوبوس با مشکل جدی مواجه شده است و اگر امکانات فعلی مدیریت نشود با کاهش تعداد اتوبوس فعال و به تبع آن مشکلات در ارایه خدمات به مسافران محترم مواجه می شویم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، گفت: با وجود مشکلات فوق در سالیان اخیر، اما با اهتمام شورا و شهرداری تبریز و با خرید و بازسازی اتوبوس تا حد توان در نوسازی ناوگان و کم کردن مشکلات تلاش شده است .
وی با اشاره به اینکه کل خطوط اتوبوسرانی تبریز به ‌طور مرتب بر اساس توسعه خطوط بالادستی و توسعه شهر مورد بازبینی قرار می‌گیرد، افزود: براساس این مطالعات، خطوط از لحاظ لزوم توسعه، ادغام و حتی راه‌اندازی خطوط جدید بررسی می شود. بنابراین ظرفیت برخی از خطوط از نظر تعداد مسافر و مسافت مناسب اتوبوس نیست.

جلالی گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته و کارشناسی شده، خطوطی که ظرفیت اتوبوسی ندارد به خطوط مینی بوسی تغییر داده می شود و با توجه به انعقاد این قرارداد، از مینی بوس به جای اتوبوس جهت انجام خدمات و جابجایی مسافر استفاده می شود .
وی عنوان کرد: با توجه به تاکید شورای شهر و شهردار محترم، جهت نوسازی و خرید اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی، با همکاری معاونت حمل و نقل پیگیر خرید اوراق مالی به میزان ۴۰۰ میلیارد تومان هستیم که امیدواریم با تخصیص این اعتبار که ۵۰ درصد از طریق شهرداری و ۵۰ درصد از طریق دولت تامین می شود، مشکلات موجود برطرف شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات