تقاطع غیر هم‌سطح شهید «الله‌دادی» به بهره برداری رسید

صبح امروز و با حضور مسئولان کشوری و استانی و شهری:

تقاطع غیر هم‌سطح شهید «الله‌دادی»به بهره برداری رسید

صبح امروز با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمان، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار کرمان و برخی از شهروندان پل شهید «الله دادی» کرمان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در آیین افتتاحیه این پل که در هتل گواشیر این شهر برگزار شد، از استاندار، شورای شهر و شهرداران سابق و نیز استاندار و اعضای شورای شهر فعلی، مدیران شهرداری و تمامی کسانی که در اجرای این پروژه همکاری کرده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

سیدمهران عالم‌زاده با بیان این که از زمان شروع این دوره‌ی شهرداری تاکنون که تقریبا ۱۷ ماه می‌شود؛ هر ۵ ماهی یک پروژه‌ی بزرگ افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است؛ گفت: سیاست ما در این دوره‌ی شهرداری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مانده به جای پروژه‌های جدید بوده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های زیادی هستند که در شهر نیمه تمام مانده‌اند و موجب نارضایتی مردم شده‌اند؛ بنابرین تصمیم گرفتیم این پروژه‌ها را یکی یکی ونه به موازات و با هم به پایان برسانیم و این توفیق تاکنون نصیبمان شده که سه پروژه‌ی بزرگ پل شهید بهشتی (سیدی)، تقاطع غیر هم سطح چهارراه ولی‌عصر و زیرگذر آزادی را به اتمام رسانده و امروز نیز پل شهید الله دادی (پل ابوذر) را به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار کرمان همچنین به دیگر کارهای انجام شده توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: بخش دیگر کار ما ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی درون شهری است که خوشبختانه در این بخش نیز اقدامات خوبی انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: از ۷۰ دستگاه اتوبوس شهری شهرداری، ۳۵ دستگاه اورحال شده  است و به سیستم حمل و نقل درون شهری پیوسته است. ضمن اینکه مطالعات حمل و نقل بهینه در کرمان مانند تراموا و BRT در این دوره انجام شده است که بهترین نتیجه به شورای عالی ترافیک فرستاده خواهد شد تا بعد از تایید و صدرو مجوز اجرا شود.

عالم‌زاده ادامه داد: البته توجه به پروژه‌های بزرگ ما را از پروژه‌های خرد و خدمات دهی به مردم غافل نکرد و در حین رسیدگی به پروژه های بزرگ، سال گذشته ۲۰ بوستان محلی را در شهر کرمان افتتاح کرده و نیز در محلات هدف با استفاده از قیر رایگانی که در اختیار شهرداری‌ها جهت آسفالت این محلات قرار گرفته بود، اقدامات خوبی انجام و این محلات آسفالت شدند که رضایت مردم را در پی داشته است.

شهردار کرمان به پروژه پارک گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: همچنین با همکاری استانداری  پارک گردشگری کرمان که بزرگترین پارک گردشگری جنوب شرق کشور خواهد شد، را اجرا خواهیم کرد که مرحله مطالعات آن پایان یافته و به زودی فاز اول آن در مجاورت پردیسان قایم این شهر اجرا خواهد شد.

وی به فاز دوم این پروژه نیز اشاره کرد و ادامه داد: میدان شورا نیز به عنوان فاز دوم این پروژه به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد. ضمن اینکه میدان ارگ شهر کرمان که از میادین قدیمی و تاریخی است هم به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد.

شهردار کرمان به نیروهای انسانی شهرداری هم اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تعداد زیاد پرسنل شهرداری، در این دوره، ۲۷۰ نفر را بازنشسته کرده‌ایم.

وی افزود: اما نیازمندیم قرارداد ۱۰ درصد نیروی متخصص در رشته‌های مورد نیازمان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را  اصلاح و آنها را جذب کرده که در این زمینه نیازمند همکاری وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هستیم.

عالم‌زاده گفت: همچنین از آنجا که معتقدم حوزه‌ی فرهنگی اجتماعی شهرداری، حوزه‌ای مهم است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود؛ در این دوره، فعالیت‌های آن را گسترش داده و با برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های متعددی مانند جشنواره‌ی نوبهار کرمان، کارهای خوبی را برای مردم و گردشگران اجرا کردیم که موجب رضایت آنها شده است.

وی ادامه داد: همچنین جشنواره‌ی تابستانی کرمان با عنوان «جشنواره‌ی تابستانی ۲۰ ، ۲۰ کرمان که از ۲۰ تیر تا ۲۰ امرداد سالجاری برگزار می‌شود، را در ادامه‌ی برنامه‌های نوروزی، ماه مبارک رمضان و دیگر برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در طول سال در پیش خواهیم داشت.

شهردار کرمان افزود: در این راستا رایزنی‌های خوبی با مسئولان کشوری در بخش‌های مرتبط انجام دادم و قرار شده اطلاع‌رسانی و تسهیلات خوبی در سطح ملی به گردشگرانی که در این جشنواره شرکت می‌کنند داده شود.

وی با بیان اینکه امیدورایم با این اقدامات در تابستان امسال نیز گردشگران داخلی و خارجی زیادی به کرمان جذب کنیم؛ تصریح کرد: رونق گردشگری را یکی از راه های توسعه‌ی شهر کرمان می‌دانیم و در این زمینه تا جایی که توان داریم، کار خواهیم کرد.

عالم‌زاده به همدلی خوب شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان در این دوره نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در این دوره، همگی فرهیخته و متخصص هستند و ما مصوبه‌ی کارشناسی شده‌ای نداشتیم که به شورا برده شود و تصویب نشود که این همدلی در کشور کم سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات ما در این دوره تصویب شدند و جا دارد در اینجا از رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به خاطر همکاری و همدلی خوبی که با شهرداری دارند؛ تقدیر و تشکر کنم.

عالم‌زاده همچنین به حضور دکتر فدایی در راس مدیریت استان و همکاری خوب ایشان با شهرداری اشاره کرد و گفت: دکتر فدایی ۲۰ میلیارد تومان از منابع استانی را به مرکز پایش تصویری شهرداری برای کنترل ترافیک و شهر اختصاص دادند که این حمایت درتاریخ شهرداری کرمان کم سابقه بوده است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: همچنین از دکتر موسوی معاون عمرانی شهرداری که دغدغه‌ی  شهری دارند و مهندس بابایی فرماندار کرمان که پیشتر شهردار هم بودند، تقدیر وتشکر می‌کنم.

شهردار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان اینکه حضور آقای جمالی‌نژاد معاون عمرانی محترم وزیر کشور را در کرمان مغتنم می‌شماریم؛ گفت: وجود ایشان در این سمت، نعمت بزرگی است چرا که قبلا شهردار یزد و نیز اصفهان بوده‌اند و قبل از اینکه ما بخواهیم دغدغه‌های‌مان را با ایشان مطرح کنیم ایشان خودشان به خوبی با مسایل و مشکلات و نیازهای شهرداری‌ها آشنا هستند و امیدواریم حضورشان در کرمان مایه خیر و برکت برای این شهر باشد.

وی در پایان از کلیه‌ی کارکنان شهرداری که با همدلی کامل تلاش می‌کند منشا خدمات ارزنده‌ای برای مردم شهر باشند و نیز تک تک شهروندان به خصوص افرادی که در اطراف این پروژه ساکن و یا از کسبه بوده و در این مدت صبوری کردند؛  سپاسگزاری و تشکر کرد.

فاطمه نخعی فر

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید chidanrobanpolalahdai۲.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید falahdareftetahpolabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jamalidareftetahpolabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید kamyabdareftetahabozar.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید raftanbrayechidanrobanpolalahdai.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید raftanbrayechidanrobanpolalahdai۱.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید shahrdardareftetahpolabozar.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات