اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبکه فاضلاب شهرضا/ تخصیص اوراق اسناد خزانه برای شبکه فاضلاب دهاقان

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبکه فاضلاب شهرضا/ تخصیص اوراق اسناد خزانه برای شبکه فاضلاب دهاقان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا جانباز در بازدید از تاسیسات فاضلاب شهرضا که با حضور نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، گفت: در یک سال اخیر با ارتقا فرایند تصفیه در این تصفیه‌خانه شاهد رفع بوی نامطلوب در محورهای منتهی به تصفیه‌خانه هستیم.
جانباز رضایت‌مندی مردم را مهمترین اولویت صنعت آب و فاضلاب کشور برشمرد و گفت: هدف فعالان صنعت آب و فاضلاب کشور از ارائه خدمات جلب رضایت بیش از پیش مردم است.
مدیرعامل آبفای کشور خواستار اجرای سریع شبکه فاضلاب شهرضا شد و افزود: انتظار می‌رود در سال جاری با تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به اجرای شبکه فاضلاب شهرضا، این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود.
جانباز همچنین در بازدید از طرح آبرسانی به دهاقان، روند اجرای این پروژه را قابل توجه دانست و تصریح کرد: با تکمیل خطوط آبرسانی و احداث ایستگاه‌های پمپاژمردم شهر دهاقان و۱۱ روستای توابع این شهرستان از آب شرب با کیفیت مطلوب‌تر برخوردار می‌شوند.
وی اجرای شبکه فاضلاب را برای شهر دهاقان ضروری دانست و افزود: با توجه به نفود ناپذیر بودن جنس خاک در این شهرستان اجرای شبکه فاضلاب در دهاقان ضروری است.
مدیرعامل آبفای کشور خبر از تخصیص اوراق اسناد خزانه به این پروژه داد و افزود: انتظار می‌رود با تخصیص اوراق اسناد خزانه به اجرای شبکه فاضلاب دهاقان این پروژه هر چه سریعتر عملیاتی شود.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات