آغاز عملیات اجرایی بوستان خورشید تا ۲ ماه آینده

آغاز عملیات اجرایی بوستان خورشید تا ۲ ماه آینده

آغاز عملیات اجرایی بوستان خورشید تا ۲ ماه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی در گفتگویی که با محوریت منطقه ۹ شهرداری مشهد انجام شد، اظهارکرد: این منطقه با توجه به اخذ مصوبات قانونی به زودی تبدیل به ۲ منطقه خواهد شد که با این تقسیم‌بندی ستاد خدمات‌رسانی شهرداری، کیفیت خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود، افزایش خواهد یافت.

ودیعی افزود: این تفکیک منطقه از سوی دیگر موجب بهتر شدن کنترل و نظارت و برنامه‌ریزی مدیریت شهری شده و ارزیابی عملکرد نیز با کاهش مساحت بهبود می‌یابد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهدمقدس گفت: در مصوبه شورای شهر تاکید داشتیم که در این تفکیک مناطق باید از ظرفیت های موجود شهرداری اعم از ساختمان و نیروی انسانی موجود برای ستادهای جدیدی که ایجاد می‌شوند، استفاده کرد.

ودیعی در ادامه صحبت های خود به پروژه های عمرانی سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: سالن بزرگ تئائر شهر پس از بررسی های مختلف، در بوستان وفا احداث خواهد شد؛ این سالن یکی از پروژه های بزرگ و عظیم شهر مشهد است که برای این شهر ماندگار می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه ۹ یکی از مناطق جذاب برای سرمایه‌گذاری در شهر مشهد محسوب می‌شود، گفت: اخیرا شاهد آغاز عملیات اجرایی چپ‌گرد شهید ناصری بودیم که با تکمیل عملیات ساخت و بهره‌برداری از این پروژه، بخش عمده‌ای از ترافیک پل جمهوری اسلامی کاهش پیدا خواهد کرد.

ودیعی همچنین به اشاره به بهسازی معابر و اصلاح هندسی معابر در بلوار هاشمیه که در حال اتمام و تکمیل هستند، گفت: گذر فرهنگ و هنر دیگر پروژه‌ای است که با همکاری معاونت های اقتصادی و فرهنگی شهرداری در حال پیگیری است که در حاشیه بلوار وکیل آباد و در قسمت دانشگاه فردوسی ایجاد خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد در بخش دیگری از صحبت های خود به بوستان خورشید اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذار بزرگی در این زمینه مشارکت دارد و ۴۵ میلیارد تومان نیز به منظور بهبود زیرساخت های این بوستان و همچنین ۲۵۰ میلیارد تومان برای مراکز تفریحی و گردشگری آن پیش بینی شده است.

ودیعی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در انتظار تصویب مراجع بالادستی است که امیدواریم تا ۲ ماه آینده مجوز مربوطه به سرمایه‌گذار و پیمانکار ابلاغ شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات