اجرای طرح رایگان تلاش برای دانش‌آموزان مناطق پیرامونی مشهد

اجرای طرح رایگان تلاش برای دانش‌آموزان مناطق پیرامونی مشهد

اجرای طرح رایگان تلاش برای دانش‌آموزان مناطق پیرامونی مشهد

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از اجرای طرح رایگان تلاش برای دانش‌آموزان مناطق پیرامونی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا دانایی با بیان این مطلب، گفت: طرح تلاش در راستای ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد و ایجاد شرایط مطلوب برای مطالعه و رشد تحصیلی در ایام نوروز برای عموم شهروندان در مناطق پیرامونی و کم‌برخودار در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: پس از استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان از دور اول طرح بزرگ تلاش، دور دوم این طرح از روز ۲۰ فروردین ماه سال ۹۸ در پنج مرکز مطالعه و قرائت‌خانه‌ها از سر گرفته شد و تا ۱۰ تیرماه همزمان با ایام کنکور سراسری ادامه دارد.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح‌کرد: این طرح به صورت گسترده‌تر برای دانش‌آموزان به منظور استفاده رایگان از تدریس و مشاوره مدرسان برتر شهر و کشور حمایت می‌کند.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مرحله دوم این طرح، برگزاری همایش‌های جمع‌بندی دروس مختلف با مدرسان به‌نام کشور است. این همایش‌ها در قالب دروس اساسی ریاضی، زیست، شیمی، فیزیک و عربی از تاریخ ۲۸ خرداد تا ۱۰ تیر در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار می‌شود.
دانایی در ادامه تاکید کرد: کلاس‌های تخصصی و عمومی مرحله دوم که به شرح ذیل است در ۱۴۰ جلسه جمع‌بندی شامل درس‌های مشاوره، شیمی، فیزیک، ریاضی، ریاضیات هندسه و ‌گسسته، عربی، زبان انگلیسی، دروس عمومی، زیست است؛ در هر مرکز مطالعه ۶۰ ساعت کلاس حل تمرین و جلسه مشاوره درسی برگزار شده است و هر روز تمامی کلاس‌ها مورد وضعیت سنجی قرار گرفته است.
گفتنی است مراکز جواهری، قائم، نصرت، بسیج، آوینی در برگزاری طرح تلاش ویژه کنکور ۹۸ مشارکت دارند.
نجمه کیشی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات