سیستم جدید پارک حاشیه ای تا ۴۵ روز آماده اجرا می شود/ اپلیکیشنی برای حذف رابطه پولی بین پارکبانان و  ...

سیستم جدید پارک حاشیه ای تا ۴۵ روز آماده اجرا می شود/ اپلیکیشنی برای حذف رابطه پولی بین پارکبانان و ...

اصغر آدی بیگ  امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این مطلب، افزود: قرارداد سیستم جدید پارک حاشیه ای با سرمایه گذار جدید منعقد شده و طرف قرارداد ملزم است تا ظرف ۴۵ روز آینده این اپلیکیشن را برای استفاده عموم شهروندان آماده کند.

وی ادامه داد: مسیرهای پارک حاشیه ای توسط سرمایه گذار جدید در این مدت کد گذاری و خط کشی می شود و از زمان آغاز اجرا، ۱۴۵ نفر پارکبان پس از تائید صلاحیت و تشخیص هویت با یونیفرم های مشخص و دستگاه هندهلد به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تبریز با بیان اینکه در سیستم جدید پارک حاشیه ای توقف تا نیم ساعت رایگان است، عنوان کرد: با اجرای این اپلیکیشن، اخذ وجه پارک حاشیه ای بصورت نقدی و دستی به کلی جمع آوری می شود و پارکبانان نمی توانند از مردم پول بگیرند و شهروندان هزینه دقیق پارک خودرو برای بیش از نیم ساعت را بصورت کارتی و بدون وجه اضافی پرداخت می کنند.

وی افزود: علت اینکه سیستم جدید هنوز به مرحله اجرا نرسیده، این است که پارک حاشیه ای توسط سرمایه گذار اجرا می شود و باید مراحل اداری همچون فراخوان، مشخص شدن برنده و نوشته شدن بسته های فنی، مشارکتی و شیوه نامه انجام می شد.

آدی بیگ با اشاره به اینکه در سیستم جدید پارک حاشیه ای، میزان دقیق هزینه پارک پرداخت می شود، گفت: این اپلیکیشن که توسط سرمایه گذار به مدت پنج سال اجرا می شود، بصورت هوشمند عمل می کند و نرخ مصوب شورا را اجرا می کند و حتی ریالی اضافه نمی گیرد.

وی ادامه داد: اکنون قراردادهای قدیمی تمام شده و ما سیستم جدید پارک حاشیه ای با استفاده از اپلیکیشن را جهت اجرا در برنامه داریم، با این حال من از شهروندان محترم بابت صبری که دارند تشکر می کنم و اگر کوتاهی صورت گرفته، عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری تبریز یادآور شد: تا زمان اجرای سیستم جدید، ما هر هفته راهنمایی و توصیه های پارکبانی را به شهروندان ارائه می دهیم تا با آشنایی کامل بتوانند از اپلیکیشن پارک حاشیه ای استفاده کنند.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا ظرف مدت ۴۵ روز که سیستم جدید راه اندازی می شود، از کارت های پارک حاشیه ای سیستم قدیمی استفاده کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات