چشم بینا و نقد منصفانه علت ماندگاری این روزنامه است/ تقدیر از بررسی  ...

چشم بینا و نقد منصفانه علت ماندگاری این روزنامه است/ تقدیر از بررسی ...

چشم بینا و نقد منصفانه علت ماندگاری این روزنامه است/ تقدیر از بررسی مشکلات شهروندان در قالب حرف مردم

شهردار مشهد ضمن تشکر از نقد منصفانه روزنامه خراسان در خصوص عملکرد مدیریت شهری گفت: محبوبیت روزنامه خراسان طی سالیان متمادی به دلیل چشم بینا و نقد منصفانه اش بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ محمدرضا کلائی ضمن بازدید از روزنامه خراسان به مناسبت هفتاد و یکمین سالگرد انتشارش با تاکید بر نقش موثر رسانه ها بر عملکرد ادارات و سازمان ها تصریح کرد: علت ماندگاری و تداوم روزنامه خراسان عملکرد قوی، دقت، گوش و چشم مردم بودن است که منجر به نیت خیر و تداوم فعالیت این روزنامه می شود.
وی با تاکید بر اینکه ایده توجه به حرف مردم و رسانه ای کردن مشکلاتشان به بهتر شدن فعالیت مدیریت شهری منجر می شود، افزود: با توجه به اینکه مدتی است نمایشگاه مطبوعات تعطیل شده است، بنا داریم نمایشگاه دو روزه ای با محوریت مطبوعات و رسانه داشته باشیم که با توجه به اینکه مدیریت شهری همراه و پای کار است، نیاز است فعالان عرصه رسانه در این مجموعه هم همکاری های لازم را داشته باشند.
شهردار مشهد ادامه داد: سیاست مدیریت شهری بر این است که فعالیت های تخصصی را به همراه متخصصان امر انجام دهد. این نمایشگاه می تواند فضایی برای ایونت های تخصصی، رسانه های مجازی و .... را مهیا کند.
وی خاطرنشان کرد: روزنامه خراسان با انجام نظرسنجی های مردمی می تواند الگوی دقیقی برای مدیریت شهری ایجاد کند.
مهین ساعدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات