نظامنامه ارزیابی عملکرد شهرداری ها در سال۹۷ ابلاغ شد

نظامنامه ارزیابی عملکرد شهرداری ها در سال۹۷ ابلاغ شد

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ابلاغ نظامنامه ارزیابی عملکرد شهرداری ها در سال۹۷ به استانداریها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رضا نگهبان با بیان خبر فوق اظهار کرد: نظام‌نامه ارزیابی عملکرد شهرداری ‌ها متشکل از ۱۶۶ شاخص درسه بخش ساختاری، اجرایی و حمایتی تهیه و از سوی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان به دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: بخش ساختاری این نظامنامه شامل موضوعات برنامه ریزی و بودجه، نوسازی و تحول اداری، آموزش، پژوهش، فنآوری اطلاعات، اقتصاد و سرمایه گذاری است.

نگهبان اضافه کرد: بخش اجرائی شامل مدیریت بحران، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل، عمرانی و ماشین آلات می باشد.

وی همچنین گفت: بخش حمایتی شامل حقوقی و امور قرار دادها، مالی و حسابرسی، بازرسی و نظارت است.

نگهبان در ادامه توضیح داد: در این نظام‌نامه مقرر گردیده دفاتر امورشهری و شوراهای استانداری ها پس از ابلاغ این نظامنانه به شهرداری ها و بر اساس خود ارزیابی اولیه توسط شهرداری ها نظارت موثر داشته باشند و پس از بازدید میدانی و بررسی ها کارشناسی، نتایج حاصله را تا پایان مردادماه سال جاری به ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور منعکس نمایند.

وی در خاتمه گفت: براین اساس اعلام برترین های ارزیابی اعلام شده و در سطح استانی و ملی از شهرداری ها تقدیر شده و طرح های برتر نیز معرفی خواهند شد .

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات