جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شهرداری است

جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شهرداری است

به گزارش شهریار ، سعید حاجی زاده با اشاره به نتایج مثبت نظرسنجی های اخیر منتشر شده در برخی رسانه ها گفت: نتایج این نظرسنجی ها، هرچند هم از اعتبار علمی کافی برخوردار نباشد اما خادمان شهرداری را برای خدمت هر چه بیشتر به شهروندان و جلب رضایت و خشنودی آنان مصمم تر می کند.
حاجی زاده افزود: علیرغم بدهی ها و مشکلات اقتصادی و مالی که گریبانگیر شهرداری هاست، شهرداری تبریز در ماههای اخیر سعی بر آن داشته است با اولویت سنجی، به رسالت خویش عمل نموده و با ارائه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه ها و مناطق مختلف، پیشرو باشد.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، بخشی از اهداف شهرداری است که نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده شهروندان می تواند مسیر نیل به هدف و خدمت رسانی هر چه بهتر را به همشهریان فهیم هموار نماید.
وی با اشاره به آموزه های اسلامی " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" اظهارداشت: لازم می دانم از همکاری ها و مشارکت شهروندان عزیز در امورات شهری و حفظ محیط زیست سالم تشکر کنم و امیدواریم همچنان با انعکاس دیدگاههای خود، تلاش گران شهرداری تبریز را در ارتقاء خدمات مطلوب و افزایش راندمان کار یاری نموده و قوت قلب بیشتر برای همکاران ما باشند.
حاجی زاده تصریح نمود: با ایجاد کانال های ارتباطی موثر همواره در تلاش هستیم نقطه نظرات مخاطبان خود را جلب و بعنوان شهرداری پاسخگو در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و نیازهای شهری اقدام نماییم، در همین راستا به رغم  افزایش چند برابری هزینه های خدماتی و عمرانی، تامین قیر و ساماندهی و کیفی سازی آسفالت خیابانهای شهری که یکی از دغدغه های اصلی شهروندان عزیز است، با شتاب بیشتری شروع شده است و ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات