جلب رضایت شهروندان اولویت شهرداری تبریز است

جلب رضایت شهروندان اولویت شهرداری تبریز است

به گزارش شهریار ، رسول موسایی امروز در جلسه تکریم و معارفه شهرداران منطقه ۱ و ۷ تبریز اظهار داشت: منطقه ۱ تبریز جزو اساسی ترین و مهمترین مناطق شهرداری است.

وی ادامه داد: عمده ترین وظایف شهرداری ارائه خدمات به مردم در حوزه های مختلف است به طوری که در ۳۰۰ نقطه شهرداری با مردم در ارتباط است. برای همین منظور تلاش می کنیم خدماتی که توسط شهرداری تبریز ارائه می شود باعث ارتقای رضایتمندی و آرامش شهروندان شود.

موسایی با تاکید بر اینکه توازن بودجه از رویکردهای اصلی شهرداری است، ادامه داد: منطقه ۱ تبریز در کنار بافت توسعه یافته، مناطق حاشیه نشین نیز دارد و برای همین این موضوع برای ما مهم است. تلاش شهرداری تبریز تقسیم عادلانه خدمات و امکانات و بودجه در شهر است.

وی ادامه داد: انتظار داریم شهردار جدید منطقه ۱ در راستای کاهش فرایندهای اداری تلاش کند.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین در خصوص منطقه ۷ نیز گفت: اخذ خدمات کیفی و کمی انتظار اصلی مردم ساکن در این منطقه است. باید بتوانیم روز به روز بر رضایتمندی مردم بیفزاییم.

موسایی ابراز داشت: با اینکه شاهد تنگناهای ملی و اقتصادی در کشور هستیم ولی تلاش می کنیم در شهرداری تبریز کیفیت و کمیت خدمات به خاطر این مسائل اقتصادی کاهش پیدا نکند.

وی ادامه داد: عزم و همت شهرداری این است در کنار ارائه خدمات به مردم، حقوق و مزایای کارکنان به تعویق نیفتد.

وی در خصوص باغات و فضای سبز منطقه ۷ نیز گفت: باغات موجود همچون لواسان، لاغه باغی و دیگر باغ ها باید حفظ و تملک شود.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه شهرداران منطقه ۱ و ۷ تبریز امروز با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز، فتحیان مدیرکل حراست و کاشت کار مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز برگزار شد.

در این مراسم رضا پاک نهاد شهردار سابق منطقه ۸ تبریز به عنوان شهردار منطقه ۱ معرفی و از خدمات محمدرضا قربانیان تجلیل به عمل آمد.

همچنین اکبر پورخردمند معاون سابق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز در مراسم دیگری نیز به عنوان شهردار منطقه ۷ تبریز منصوب شد .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات