پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام مدیریت شهری مبارکه به مناسبت هفته قوه قضائیه

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون سید و شهید والامقام دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلابی ایشان است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود .
فرارسیدن هفتم تیرماه و هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا  سعی و تلاش خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم .

کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت‌گستری، خدمتی است بس ارزشمند و ستوده و آنگاه‌که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چراکه حضرت باری‌تعالی خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر .

توفیق خدمت در این نظام الهی موهبتی است که از سوی خداوند متعال به بندگان شایسته‌اش عطا گردیده و شایسته است تمامی کسانی که این لباس مقدس را به تن می‌کنند، با سعی و تلاشی فزاینده در جهت نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همت گمارند .

تلاش گران عدالت‌گستر در قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران که به‌حق با پیروی از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) نسبت به پاسداشت و حراست از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی همت می‌گمارند و با حساسیت و دقت نسبت به برقراری عدل و عدالت در جامعه ایران اسلامی اهتمام ویژه دارند .

مدیریت شهری مبارکه  نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه به‌ویژه عزیزان دادگستری و دادستانی شهرستان مبارکه، توفیق تداوم خدمت به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) از درگاه باری‌تعالی مسئلت می‌نماید .

و من ا... التوفیق

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات