معرفی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کرمان در جشنواره‌ی ۲۰، ۲۰ شهرداری

در دیدار شهردار کرمان با رییس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی کرمان تاکید شد:

معرفی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کرمان در جشنواره‌ی ۲۰، ۲۰ شهرداری

شهردار کرمان با رییس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی استان که تعدادی از مشاورین کمیسیون گردشگری نیز حضور داشتند، دیدار و پیرامون برنامه های شهرداری کرمان در راستای فراهم نمودن زمینه توسعه گردشگری شهر کرمان گفت‌و گو کرد.

سید مهران عالم زاده با تاکید بر نقش آفرینی پته در جشنواره تابستانی کرمان گفت: در جشنواره‌ی تابستانی کرمان با عنوان «جشنواره‌ی تابستانی ۲۰ ، ۲۰ کرمان» که از ۲۰ تیرماه  تا ۲۰ مردادماه سالجاری، به مدت یک ماه برگزار می شود،  ظرفیت های مختلف شهر کرمان در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز توسعه گردشگری شهری به کار گرفته خواهد شد.

وی افزود: در تلاش هستیم که این رویداد به عنوان ابزاری اثرگذار، زمینه همکاری‌های بیشتر گروه ها و اقشار جامعه را برای ایجاد شهری پویاتر و مقصدی برای گردشگران فراهم سازد.

وی تصریح کرد: به زودی طی نشستی که با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، برگزار می شود، ظرفیت های بیشتری جهت پربارتر شدن جشنواره تابستانی کرمان در بخش های مختلف از جمله اقامت، تورهای گردشگری و بازدید از جاذبه های تاریخی مورد استفاده قرار می گیرد.

رضا بهرامی، رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان نیز در این نشست، ضمن قدردانی از رویکرد فعلی شهرداری کرمان و اجرای برنامه های متنوع در طی ماه های اخیر، از آمادگی کمیسیون گردشگری اتاق بازرگان برای همکاری و همراهی بیشتر با برنامه های شهرداری کرمان خبر داد.

گفتنی است در این نشست پیشنهاداتی از سوی اعضای کمیسیون گردشگری مبنی بر بهره گیری از توانمندی های حوزه های دیگر از جمله صنایع دستی، غذاهای محلی و همچنین تعریف رویدادی با محوریت پته کرمان و دیگر بافته های مهم از جمله فرش کرمان و گلیم سیرجان ارائه شد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات