نشست سه جانبه دولت، بخش خصوصی و شهرداری شهداد با حضور مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان تشکیل شد

نشست سه جانبه دولت، بخش خصوصی و شهرداری شهداد با حضور مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان تشکیل شد

نشست سه جانبه دولت، بخش خصوصی و شهرداری شهداد به منظورهماهنگی های بیشتر برای اجرای طرح های گردشگری، بوم گردی و احداث فرودگاه بامشارکت بخش خصوصی و شهرداری با حضور محسن کوشش تبار مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تشکیل شد.

به گزارش روایط عمومی استانداری کرمان، دکتر کوشش تبار علاوه بر حضور در جلسه مشترک با مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان و بررسی مسائل و مشکلات شهرداریهای استان کرمان در جلسه سه جانبه دولت، بخش خصوصی و شهرداری در جهت هماهنگی های بیشتر برای اجرای طرح های گردشگری ،بوم گردی و احداث فرودگاه بامشارکت بخش خصوصی و شهرداری شرکت نمود.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در این نشست اعلام کرد: یکی از مهم ترین رسالت های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و استانداریها پیگیری و تشکیل جلسات مشترک فی مابین شهرداری ها و بخش خصوصی در راستای جذب سرمایه گذار برای پروژه های زیرساختی و پروژه تفریحی و گردشگری با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری می باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری شهداد یکی از مصادیق بارز وجود پتانسیل های سرمایه گذاری در طرح های گردشگری می باشد .

وی افزود: سرمایه گذاری مشارکتی در شهرداریها یک بازی برد-برد مابین سرمایه گذار و شهرداری می باشد که در صورت تحقق قرداد سرمایه گذاری، شهرداری ها علاوه بر رسیدن به درآمدهای پایدار شهری، رفاه شهروندی را نیز ارتقا خواهند داد .

کوشش تبار در ادامه اظهار کرد: لازمه ورود سرمایه گذاران به پروژ ه های شهری، توجیه پذیر بودن طرح ها و سوداوری مناسب پروژه ها می باشد. لذا بر اعضای شور های اسلامی شهر، شهرداران و سایر مسئولین مرتبط فرض است در عین رعایت قوانین و مقررات مدیریت شهری، مسائل زیست محیطی و پیوست های فرهنگی و اجتماعی طرح ، منافع عمومی شهر و استفاده مناسب از شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت ابلاغی وزیر محترم کشور و استفاده از تجارب کارشناسان مجرب حقوقی در تنظیم قراردادها، در فرایندهای جذب سرمایه گذاری تا حد امکان تسهیل گری نموده و زمینه جذب و اجرای پروژهای مهم شهری را ایجاد نمایند.

وی همچنین گفت: اصل توجه به تسهیل گری در فرایند سرمایه گذاری و مشارکت از سوی دولت مردان و اعضای شوراهای اسلامی شهر ها برای پشتیبانی از سرمایه گذاران و ایجاد اعتماد و قوت قلب به سرمایه گذاران ضروریست و ائمه جمعه و جماعت، فرمانداران و اعضای شوراهای اسلامی به عنوان معتمدین مردم و دولت نقش می توانند نقش پشتیبانی کننده و توسعه فرهنگ مشارکت و سرمایه گذاری را ایفا نمایند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات